czwartek, 3 marca 2011

bench.

zawsze chciałam mieć coś z bencha. i z fenchurcha też, ale zostańmy przy benchu. nieważne dlaczego, ale ważne że. teraz mam. yay :)
wrzucę zdjęcia za kilka dni. Bench jest w kolorze baby pink i będzie idealny na lato. zwłaszcza, że ma ciekawy tył. bluzka jest trochę rozciągnięta, ale latem kiedy moje pokłady tłuszczu topią się, niekoniecznie mam ochotę wciskać się w obcisłe ubrania. zresztą, ja nigdy nie wciskam się w obcisłe ubrania. noooooooo, może czasem. ale nie dlatego, że je takie kupiłam, tylko dlatego, że nie mam takich obwodów jak kiedyś ^^
och, jaka radość.
widziałam sweter YSL, ale nie pasował ani na mnie ani na mojego mężczyznę, więc odpuściłam sobie kolekcjonowanie metek.
anyways, kupiłam sobie 3 bluzki. mojemu mężczyźnie znalazłam jeden t-shirt. jest w niezbyt fortunnym kolorze niebieskim, takim błękitnym. nie wiem czy będzie mu aż tak bardzo bardzo pasował, ale na pewno będzie fajnie pasował do jednej z jego bluz. no i ma coolowy napis ENGLAND (jestem fanką). Kochanie, pozdrawiam Cię serdecznie :*
koszt zakupów: 8.32 zł.
odkąd zaczęłam odwiedzać SH, nie chodzę sfrustrowana, że na coś mnie nie stać albo że rozwaliła mi się markowa odzież po kilku praniach. kolejnym etapem jest chyba szycie, ale jakoś nie mam zaparcia, żeby sama się nauczyć. przydałaby się jakaś mentorka.
ktokolwiek? :)) może pójdę na kurs. kiedyś.
dzisiejsza wizyta w sh miło upłynęła mi również z powodu enrique w tle.



ja go lubię, chociaż jest specyficzny. teraz już tego tak nie widać, bo jest wiele lat na scenie.
ale na początku, kiedy jeszcze funkcjonował w przestrzeni hiszpańskojęzycznej, porównania do jego ojca i w ogóle cały ten klimat dawał mu z pewnością po garach.
cosas del amor pamiętam, to był album mojego życia w pewnym momencie :D
cosas del amor, cosas de la vida... cosas de tu carne, cosas de tu piel

och, już tak późno. lecę do biblioteki! ahojka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...