czwartek, 3 marca 2011

pierwszy raz z grouponem

Nie mam dużego doświadczenia z Grouponem, bo dopiero 2 dni temu pierwszy raz kliknęłam w ofertę 69zł za peeling medyczny. Poszukuję dermatologa/kosmetyczki w Trójmieście dość rozpaczliwie. Pomyślałam sobie, że w gabinecie medycyny estetycznej może krzywda mi się nie stanie. No zobaczymy. Najwyżej ;)
Anyways, zasada jest prosta. Rejestrujemy się, dostajemy maile o nowościach.. jeśli coś nas zainteresuje, klikamy w kup teraz i płacimy na rozmaite sposoby, kartą wypukłą, kredytową, paypalem też się da.
Po zakończeniu trwania oferty, otrzymujemy mailem kupon w pdfie, który trzeba wydrukować i przedstawić podczas korzystania z oferty. Jeśli oferta nie sprzedała się w zamierzonej przez organizatorów ilości, dostajemy zwrot na kartę/konto/paypala. Nie wiem ile się czeka na to, ale można doczytać.
Ja na zabieg umówiłam się na 11 marca, więc w przyszły piątek wieczorem coś o tym napiszę.

Za cholerę nie mogę znaleźć mojego linka polecającego, więc go tu nie wkleję. Jeśli jednak ktoś miałby ochotę skorzystać i przy okazji wrzucić mi dychę do skarbonki, zapraszam do zostawienia swojego @
jeśli skorzystasz z oferty, ja dostanę dychę do wykorzystania w grouponie.
nie mam stu tysięcy znajomych na fb, w ogóle nie mam fb, więc nie liczę na jakieś szaleństwo, ale bardzo lubię takie akcje. zawsze klikałam znajomym, którzy wysyłali mi linki. teraz mi już nikt nie wysyła, więc jeśli ja mogę Wam w coś kliknąć - śmiało piszcie na strilinga@gmail.com ;))

Co jeszcze? Właściwie wszystko przedstawiłam. Takie miejskie akcje mogą być fajne, można coś zobaczyć, poznać nowe miejsce. Dla mnie OK. Zobaczymy jak będzie na zabiegu i jak sprawdzi się "klinika".

4 komentarze:

  1. Ja mam konto na grouponie juz dluugo ;P boje sie troche tych zabiegow kosmetycznych, bo czasami jak widze, ze cos jest o 300-400zl tansze, to obawiam sie o jakosc tego zabiegu ;P Napisz jak wypadl peeling i czy wszystko bylo ok :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Napiszę na pewno, bo sama jestem ciekawa. Nie boję się aż tak bardzo, bo mam nadzieję, że cena związana jest z promocją miejsca, a nie zużywaniem przeterminowanego materiału używanego do zabiegów. No zobaczymy. Nie wstrzykuję sobie botoksu, a w razie jakichś obaw i wątpliwości zawsze mogę czmychnąć z fotela :))

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja też już się doczekać nie mogę Twoich wrażeń "po". Mam nadzieję, że będziesz bardzo zadowolona. A ile zaoszczędzisz? Płacisz 69zł, a normalnie ile kosztuje ten zabieg?

    OdpowiedzUsuń
  4. Normalnie kosztuje 180zł. Ja liczę tylko na oczyszczenie porów. I na to, że nie będę miała masakry na twarzy jakiejś alergicznej :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...