piątek, 1 kwietnia 2011

i'm leaving for mars

pogoda nie pomaga, chociaż lubię deszcz. zimny, wiosenny deszcz. pochmurno.
praca nie pisze się sama, zdecydowanie łatwiej jej powstać jak jej pomagam.

w takie dni dubstep jest bardzo bliski mojemu sercu, nie wiem czemu.
może kojarzy mi się z Belfastem, w którym kiedyś mieszkałam.
a może kojarzy mi się z kombinatorem, gdzie przesiadywałam jak mieszkałam w nh?
nie wiem. na wszystko jest miejsce w życiu i miejsc do życia też jest wiele,
więc właściwie pozostaje tylko muzyka i dobre wspomnienia.
tych złych nie warto trzymać w sobie, więc odpuszczam.
przyszłość woła mnie i przyciąga. trochę się opierałam do tej pory, bo okazuje się,
że wcale nie jestem taka odważna. a może okazuje się, że jestem taka leniwa.
a może trochę się zagubiłam, a teraz się odnajduję?
może priorytetów nie da się tak po prostu ustalić (obviously)
może na to trzeba czasu? może wcale nie.
może to przez ten deszcz. lubię deszcz. lubię mokre krople na moim ciele.
w deszczu dużo dobrego wydarzyło się.
i mogę wkurzać się ile chce jak zmoknę i akurat mam białą bluzkę i koronkową bieliznę,
ale tak naprawdę - czy to ma znaczenie? liczy się pozytywna energia, wtedy nawet katar nie jest mi straszny.
nie brakuje mi znajomych miejsc, brakuje mi bezpiecznych miejsc. ale czym jest bezpieczne miejsce?
jest znane, jest zapamiętane, jest obejrzane, wysiedziane, przeżyte i to właśnie sprawia, że jest bezpieczne.
takich miejsc będzie jeszcze wiele, to nie ma znaczenia.
liczy się tylko to, co teraz. czas trzeba wykorzystać jak najlepiej, bo ucieka tak strasznie szybko.
już jest kwiecień. przecież jeszcze niedawno był październik. jak to się stało?
wie ktoś?


zapinam pasy i przyspieszam. nie mam ani chwili do stracenia.

1 komentarz:

  1. Też nie jestem odważna. Jestem tchórzem. Zdecydowanie. Np. boję się co to będzie jak rozstanę się z moim facetem. Wiele emocji włożyłam w ten ponad 3-letni związek. Widocznie jeszcze nie do końca dojrzałam, żeby podjąć jakąś poważną decyzję. Jestem na drodze do tego. Tylko jeszcze trochę błądzę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...