poniedziałek, 25 kwietnia 2011

moje kosmetyki z essence. lakiery. nowości.

Totalnie mi już odwaliło, mówię Wam. Kupiłam tyle rzeczy z Essence, że aż sama jestem zaskoczona. Ale nie żałuję. Podobały mi się te szalone akcje, jeżdżenie po drogeriach późnym wieczorem szybko szybko, bo zaraz zamykają, siedzenie razem z Koleżanką (pozdrawiam, gdyby nie Ty - to nie byłoby to samo:) na podłodze w sklepie, grzebiąc w kartonach z nowościami, nie raz :)), jechanie do centrum na szybko, bo blossoms już jest.. to naprawdę zbliża ludzi :D

Anyways, nowości weszło dużo, więc też nakupiłam dużo. Gdyby weszły 3 nowe kolory lakierów i jeden błyszczyk, to kupiłabym mniej ;P
Zacznijmy od serii colour and go, która ma być szybkoschnąca (jak sama nazwa wskazuje). Nie miałam żadnego lakieru z c & g do tej pory, nie wiem czemu. Część Wam już pokazywałam, ale któż by się przejmował szczegółami. Moje kolory to:

42 dress for a moment
43 where is the party
44 modern romance
52 out of my mind
53 you belong to me
55 let's get lost

Obecnie (chociaż nie wiem na jaki długo) są to wszystkie kolory z tej serii w moich zbiorach.

Przejdźmy do multu dimension XXXL shine. Do tej pory posiadałam tylko jeden kolor z tej serii: 64 trendsetter. Długo się na niego czaiłam, aż w końcu kupiłam. Nie żałuję, zimową porą można go nanieść i cieszyć oko. Powróćmy. Na 76 cool and the gang namówiła mnie Koleżanka. Długo nie musiała mnie namawiać, faktycznie efekt wow jest i to dość powalający. Także teraz mam te dwa.

Blossoms weszło, mam 3 lakiery z 4. W drogerii nie mogłam się rozstać z żółtym, ale w końcu odpuściłam. Co za tym idzie, posiadłam:
02 i like
04 bloom-a-loom
05 forget-me-not

O ile reszta lakierów weszła do regularnej sprzedaży i bez przeszkód możecie iść sobie pooglądać je na żywo (powiedziałabym, że you get what you see - kolor w buteleczce odpowiada temu na paznokciach, chociaż oczywiście wszystko zależy od światła i od koloru naszej skóry), to lakiery z limitowanej edycji mogą być nieosiągalne. Dla mnie te kolory to strzał w dziesiątkę. Na początku jak zobaczyłam 04 bloom-a-loom, pomyślałam "phi.. zwykły fioletowy róż.. albo raczej różowy fiolet", ale później zobaczyłam je - przeważnie różowe drobinki. We wszystkich tych lakierach drobinki są drobniutko zmielone i nie mamy do czynienia z wiejskim brokatem, tylko subtelnym rozświetleniem :) I to właśnie te różowe malutkie akcenty nadają temu lakierowi sens. W przeciwnym wypadku byłoby "phi".
05 forget-me-not jest niebiesko-lawendowy, ma niebieskie i fioletowe drobinki i jest bardzo ładny :)
02 i like jest zielono-miętowy i podobnie jak rodzeństwo - również opalizuje, tym razem na niebiesko.

Żeby nie było nudno - zdecydowałam się na nail art special effect topper w kolorze 04 mystic mermaid. Omg, ten topper jest absolutnie genialny. Nie jest tak chunky jak hello holo, ale ślicznie stapia się z lakierem, nie odstaje, nie odróżnia się - wygląda po prostu tak, jakby lakier miał inne wykończenie. Nie wiem czy to ma sens co ja mówię. Niektóre toppery wyglądają tak, że wiadomo, że coś nałożyłyśmy na wierzch. Ten tak nie ma. Jest śliczny. Na początku myślałam sobie, że zjebawszy i w ogóle po co mi ten topper, ale jakże się myliłam. Daje radę. Jest prześliczny.

Na koniec jeszcze tylko akcent z przeszłości ;) Lakier w kolorze 03 back to paradise z limitowanki return to paradise. Jest intensywnie ciemno zielony, dobrze równoważy 64 trendsetter :)
Miałam jeszcze kiedyś taki turkusowy lakier ze złotymi drobinkami z jakiejś plażowej limitowanki. Genialnie wyglądał na stopach, naprawdę efektownie. Zużyłam go do ostatniej kropli :) Zachowałam potem buteleczkę, żeby znaleźć coś podobnego, ale niestety nie udało się. Rozważam Show Your Feet 01 caribbean sea. Nie tylko na stopy ;)

To moje wszystkie lakiery z Essence. Pewnie będzie ich więcej ;) Nastał czas wymiany lakierów. Też tak macie? Że po 2-3 latach patrzycie na swoje lakiery i myślicie sobie "pragnę czegoś innego". Ja nie mam ich ilościowo jakoś strasznie dużo, ale tych których nie używam - oddaję albo się wymieniam. Raczej oddaję. Ale mogłabym się powymieniać :)
Doładowałam się wiosenno-letnimi kolorami, wydałam małą fortunę, ale jest OK. Jestem usatysfakcjonowana. Będę używać, robić zdjęcia i wrzucać na bieżąco :))

10 komentarzy:

  1. Ja dopiero zaczelam ogladac kolekcje colour&go i mam you belong to me i jeszcze jakis w kolorze chyba 48 ;D to tego kupilam 3 lakiery z tej nowej kolekcji blossom etc, bez tego zoltego :P
    Numerek 53 to moj faworyt i juz nie moge sie doczekac az znow nim pomaluje paznokcie!:)

    Kochana, lakier, który wygralas postaram sie jutro rano wyslac, bo mam teraz wolne :) polecony priorytet bedzie, takze szybko i bezpiecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to czekam na zdjęcia bo ze zdjęciami to zupelnie co innego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawaj zdjęcia! :D Ja chyba jutro zajrzę do Natury bo mnie kusi ta limitka Blossom :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Kathrin Jot, ja też ostatnio się nie mogę doczekać malowania :D Nie przejmuj się, wyślesz jak będziesz mogła. Wszyscy mamy dni pełne obowiązków i rzeczy do zrobienia :)
    @kleopatre&Idalia, no raczej. ale muszę mieć kabel i swój laptop, mam nadzieję, że jutro będę miała ładowarkę i wszystko będzie działać jak trzeba. oby mi się układ ładowania nie popsuł i nic nie było przepalone, bo wtedy to mam przesrane ;(
    Zdjęcia będą! Obiecuję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też chcę zdjęcia :D
    Oczywiście już niedługo kolejne rozdania :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są kluczowe :D Trzymajcie kciuki za mojego laptopa i ładowarkę :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. chodź pójdziemy posiedzieć na podłodze w naturze :D i dawaj zdjęcia, bez słit foci to nie to samo :(
    o, teraz z mojego konta ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. @natalia, zdjęcia będą jak ładowarka przyjedzie...
    @simply_a_woman, fajne są te lakiery, cieszą moje serce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...