czwartek, 14 kwietnia 2011

nowości essence.

Bateria w aparacie padła, więcej jutro.
Nowości pojawiły się w ETC, polecam zajrzeć.

Oprócz lakierów wzięłam jeszcze pędzelek, pomadkę All about cupcake i błyszczyk 04 Trendsetter. Jest świetny, ładnie pachnie (pomadka również). Gąbeczko-aplikator ma szalony, ale przyzwyczaję się.

42 dress for a moment jest ciut ciemniejszy niż w butelce. ale minimalnie
to samo z 53 you belong to me. potrzebne 2 warstwy, no może 3.
 natomiast 55 let's get lost już przy pierwszej warstwie jest kryjący. niesamowity, mocny kolor, bardziej intensywny niż w opakowaniu.
ale najbardziej zjawiskowy jest 52 out of my mind, opalizuje na zielono, niebiesko.
schną genialnie! po prostu wow. wow. wow.
moim faworytem jest 55 let's get lost.
od kciuka 52, 55, 42, 53 dwa razy.



20 komentarzy:

  1. TŻ nawet nie wie, że mam bloga ;p i jeszcze kosmetyków nie dostał, ale wypytam, co sądzi, bo dość wybredny jest jeśli chodzi o kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoooo! Mam nadzieję, że do mojego miasta już dotarły te news'y! Ta 55 rzeczywiście wyrąbista.

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie mi się te kolorki podobają... Ciekawe czy we Wro już są...

    OdpowiedzUsuń
  4. Są naprawdę atrakcyjne. Ale to tylko mała część z nowości. Będzie ich więcej. I kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 55 i 53 są świetne. 42 w sumie też bym chętnie przygranęła:P Niestety u mnie nowości nie widać póki co, a kiedy pewnie będą, to zapewne nie będę miała na nie kasy;/

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, ale Ty masz ekstra pazurki! 53 i 42 super!

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję bardzo, no mi też się podobają :) ale mam je chyba tylko dzięki temu, że mieszkanie wygląda dość dramatycznie ;P coś za coś

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kolorki zwłaszcza ten cielisty i kolejny!Poprostu cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. jutro idę po więcej. to była tylko pierwsza szafa. w drugiej też jest kilka musthave'ów.

    OdpowiedzUsuń
  10. 53 jest śliczny!:) byłam w czwartek w naturze koło siebie, ale nie było nic nowegoo :( muszę iść w niedzielę sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się tutaj:D Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeju, masz sliczny ksztalt paznockia ;* a te mietowe kolory sa boskie, w naturze w polsce kupilas:*?

    OdpowiedzUsuń
  13. @Kathrin Jot, idź, sprawdź, kup, ciesz się! myślę, że warto
    @Paula, tak. ja też tak sądzę. są dość zjawiskowe i takie inne niż do tej pory..
    @katarzyynka, dziękuję bardzo. nie zawsze tak było. jak byłam mała, mama mnie nauczyła, że się obcina "na okrągło" i dopiero później odkryłam, że ja wolę kwadratowe. niestety, lata obcinania w inny sposób sprawia, że teraz często mi się łamią na rogach. tzn no są tam po prostu słabsze. dlatego apel do młodych dziewcząt: obcinajcie pazurki na kwadratowo! :)
    kupiłam w naturze w polsce, w gdańsku. tutaj nowości już są. powoli, bo powoli, ale pojawiają się

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny kolor lakierów ! :))



    dominiquestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. hej, tu Agusia77, pisałyśmy razem na forum http://makeup.fora4u.pl/index.php zanim jeszcze przestało działać. Założyłam właśnie bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Balsam kokosowy Ziaja też miałam i był beznadziejny, jak zwykły krem, ale błyszczyki są dobre, zwłaszcza jeśli lubisz kolorowe wazeliny:)
    A ja dzisiaj będę miała lakier pękający Essence, chłopak mi kupił:) u mnie nie ma Essence, a on akurat wyjeżdżał do innego miasta i mi kupił:>

    OdpowiedzUsuń
  17. zapraszamy do nas:
    ...J&M...

    http://dzejemm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. @ ostatnie paznokcie cudowny kolor ;)
    Szukałam takiego, ale nie mogłam nigdzie znaleść :( ehh moje szczęście :(

    + zapraszam do mnie
    http://reedlipstick.blogspot.com/

    i dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...