sobota, 9 kwietnia 2011

outfit of the day. mizensa keira bag.

Dzisiaj będzie wycieczkowy outfit of the day z zeszłej soboty. Nachodzące na siebie godziny przyjazdów/odjazdów wymagały częstego biegania, łażenie po Westerplatte (i nie tylko) też trochę trwało. Zdecydowałam się na granatowo i wygodnie ;) I bez makijażu, bo spieszyliśmy się na tramwaj ;)



na sobie mam kurtkę HM, dżinsy CA, trampki ecco, torebkę mizensa keira :D
pod spodem koszula z SH za złotówkę (bardzo podobną widziałam wczoraj w reserved za 99 zł.. hmmmn)



o, a to ja ;)


dzień dobry :)

13 komentarzy:

  1. Świetne są te trampki! Sama teraz jakiś szukam, ale zazwyczaj są takie zwykłe, a twoje bardzo przykuwają moją uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z Tobą w 100%. są takie inne ;) teraz kupiłam następne z ecco, już takie zwyczajne niebieskie po prostu. ale te srebrne mają już ponad 3 lata i nadal są superr

    OdpowiedzUsuń
  3. strī-linga, masz cudowną cerę! wow! ogólnie nie jestem przekonana do turkusu, ale Twoja torebka wygląda super, fajnie zestawiłaś wszystkie elementy ubioru :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. och dziękuję, cerę mam nie aż taką cudowną, ale faktycznie wtedy miała jakiś dobry dzień ;) wszystko zależy od światła! -_-
    ona nie jest turkusowa, raczej błękitno-miętowa, ale nie miętowa zielona tylko taka.. coś w stylu tiffany (jak sądzę)
    do tego stopnia mi się spodobała ta torebka, że kliknęłam jeszcze jedną. wyprzedaż była zbyt kusząca. a że torebek mam mało.... ;D
    dzięki za miłe słowa. już się bałam, że wszyscy uciekną na mój widok ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. uniwersalny i wygodny strój, to lubię :) btw, ależ masz ładne, długie rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, że nam się pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. eee, naprawdę? dzięki :) na pewno mam w lewym oku uboższe niż w prawym, nad czym ubolewam. no ale cóż zrobić ;) ważne, że jakieś tam są. ja w ogóle mam dużo włosów na całym ciele, więc to nawet miałoby sens :)

    OdpowiedzUsuń
  8. @simply_a_woman, też się cieszę, już nie mogłam dłużej wytrzymać tak bez twarzy XD

    OdpowiedzUsuń
  9. piekna torba i jakie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. proszę proszę, kogo my tu mamy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że zrobiłaś outfit. Więcej poproszę.;) Dobrze wyglądasz bez makijażu. I super lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. omg ile komplementów, dziękuję bardzo. świetnie, że Wam się podoba. tak, no to właśnie ja.
    lakier mam ten lawendowo-szary z wibo, 61.
    kolejny outfit właśnie ogarniam. mam dużo zdjęć i nie mogę się zdecydować ;D ale wrzucę go dzisiaj do 22 ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...