czwartek, 5 maja 2011

catrice haul / offline again

*Niestety bez fotek, bo zasilacz od laptopa spalił się - już 3 w ciągu kilku tygodni. Damn it! Przechodzę w stan offline na jakiś czas ponownie. Zamówię zasilacz jutro i pewnie około wtorku go dostanę. Rozdanie zgodnie z planem, dziękuję za dotychczasowe zgłoszenia!
Buziaki, ahojka!*
_______________________

Zacznę od tego, że mimo dokładnego przeczytania instrukcji gdzie znajduje się Natura z Catrice przy metrze w centrum - miałam problem, żeby znaleźć sklep. Mój Wspaniały Mężczyzna (który mieszka pod Warszawą od dziecka) uparł się, że jedyna drogeria Natura, która jest w okolicy jest pod ziemią, w tym takim pasażu handlowym. Oczywiście tam kosmetyków Catrice nie było.. Ja zrozpaczona, On zdenerwowany, konflikt wisiał w powietrzu. W  końcu moje marudzenie sięgnęło zenitu i wyruszyliśmy (nadal w atmosferze konfliktu) na poszukiwanie drogerii z powrotem. Pani w Naturze poinformowała mnie, że jest jeszcze jedna Natura na górze i tam właśnie się udaliśmy. Och, jaka szafa Catrice jest urocza :) Z racji tego, że trochę się nam spieszyło.. rozważałam 3 produkty:

1. Sun Glow Matt Bronzing Powder, ciemniejszy (020), który w końcu kupiłam (jest superr:)
Myślę co następuje: ma fajne opakowanie, oby się nie porysowało/pokruszyło. Produkt nie jest super wydajny, po delikatnych swatchach już starły się nieco śliczne napisy Sun Glow (ale to nie szkodzi, nie lubię kolorowych kosmetyków, które są absurdalnie trwałe - z prostego powodu, wszystko może mi się znudzić;)
Cena: ok 18 zł

2. Multi Colour Compact Powder, którego nie kupiłam, bo wydaje mi się, że fajniej wygląda w opakowaniu niż na skórze..on był jakiś taki.. bardzo pudrowy i kruszący się. Nie wiem, może to kwestia testera? Nie zastanawiałam się zbyt długo nad tymi produktami, po prostu wzięłam te, które podobały mi się bez większego "ale"
Cena: ok 18 zł (?)

3. Defining Duo Blush (rozważam 020 Peach Sorbet i może 040 Chocolate Cream), których nie kupiłam, bo nie podobał mi się efekt.. tzn podobał mi się, ale nie aż tak bardzo jak (patrz punkt 4;)
Myślę, że może wrócę po nie do Gdyni.. No zobaczymy.
Cena: ok 16 zł (?)

4. Multi-Colour Rouge w kolorze 010 Riviera Rose, który zakupiłam. Opakowanie ma strasznie tandetne, nie wiem czemu odstaje od innych produktów Catrice (pewnie jak ktoś ma kontakt z tymi kosmetykami, będzie mógł więcej powiedzieć na temat opakowań)..4 kolory, beżowy, różowy, brzoskwiniowy i czekoladowy - wszystkie z drobinkami, bardzo ładnie się prezentuje na skórze zmieszany (na twarzy jeszcze nie wiem;)
Cena: ok 17 zł

7 komentarzy:

  1. gratuluję fajnych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zakupów i zazdroszczę, że Sun Glow nie robi Ci cegiełki ... To nie sprawiedliwe, że u mnie tak się dzieje... No nie fair i już. Ale i tak co jakiś czas na niego zerkam, bo on ma taki piękny kolor w pudełku...Przynajmniej popatrzę sobie na niego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No to teraz czekam na zdjęcia! Żadnego z wyżej wymienionych produktów nie widziałam, może akurat nie były mi takowe potrzebne :D najbardziej zainteresowałaś mnie bronzerem, za chwilę będę apetycznie opalona (Dax wkracza!) to mi się przyda (mała różnica w kolorze bronzera i skóry jest miła dla oka! :D, bo teraz to ja bladziocha jestem...)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znowu zostałaś otagowana Sunshine Award:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. ech, a ja nadal czekam na szafę Catrice w Lublinie, niedługo ma sie jedna pojawić w drogerii na drugim końcu miasta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kup sobie w końcu porządny zasilacz ;) Najlepiej taki z wiatrakiem w środku, bo elektronika też potrzebuje chłodzenia.
    Czekam na foty , bo zupełnie nie wiem o czym do mnie piszesz ;P 3 miechy bez neta i człowiek nie wie jakie limitki są teraz i jak wyglądają. Ale dzięki temu mój portfel jest pełny ;P

    Buziaczki i życzę szybkiego Online ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...