niedziela, 1 maja 2011

kosmetyki catrice, które chciałabym poznać bliżej.

Z okazji tego, że jestem w mieście, gdzie Catrice jest (podobno) dostępne rozważam zapoznanie się z kilkoma produktami. Nie miałam do czynienia z tymi kosmetykami nigdy wcześniej, wydaje mi się, że Catrice weszło do Galerii Kazimierz w momencie, kiedy ja wyprowadzałam się z Krakowa. W związku z powyższym, szczerze mówiąc, nie interesowałam się zbytnio Waszymi postami na temat Catrice - żeby się nie frustrować. Coś czytałam, coś przeglądałam, ale niezbyt.intensywnie. Próbuję dzisiaj nadrobić na szybko ;)

Dzisiaj zajrzałam na stronę Catrice i zastanawiam się nad:

1. Sun Glow Matt Bronzing Powder, ciemniejszy (020?). Zastanawiam się, bo mam Rimmel 022 i nie wiem czy to będzie to samo, czy jednak coś innego ^^


2. Defining Duo Blush (rozważam 020 Peach Sorbet i może 040 Chocolate Cream), ale może tester jakiś maźnę..? Szukam brzoskwini, uparłam się. Ja chyba się uzależniłam. Jeszcze niedawno nie używałam różu w ogóle nigdy, never ever! A teraz? Codziennie. Pragnę oranżu. Rozważałam nawet coś nieprzyzwoicie drogiego, po to tylko, żeby było ślicznie. Czy to normalne? Och, wszystkie jesteśmy szalone.



3. Multi Colour Compact Powder. nie wiem czy chcę go używać na całą twarz, chociaż z drugiej strony wszystkie moje pudry są strasznie jasne - dream matte od maybelline w kolorze ivory i najjaśniejszy synergen. chcę coś matowego, ciemniejszego (ale nie brązowego).. może dwójka byłaby lepsza? tzn ten ciemniejszy?


4. Eye Brow Set, sama nie wiem. Miałam kiedyś fajny zestaw z HM do brwi, ale się rozwalił przy upadku, więc go wyrzuciłam (nie wiedziałam wtedy, że można naprawić, ale w sumie opakowanie się totalnie rozwaliło, więc no dobra), później zaczęłam używać cieni matowych z bell i nie tylko (czasami nawet fioletowobrązowy z inglota mi się nabierze na pędzel) i właściwie nie potrzebuję czegoś takiego, ale obejrzę to sobie dokładnie.


5. Lakiery wyglądają zachęcająco. Ale to muszę zobaczyć sama ;P

Co sądzicie, co myślicie? Macie jakieś nowe spostrzeżenia na temat tych kosmetyków? Coś, czego nie publikowałyście a wiecie z własnego doświadczenia?

Dni są pełne wrażeń, kabel odpada i komputer mi się nie ładuje, nie da się wykonywać spontanicznych ruchów przy moim laptopie ;P

Za to dzisiaj spełniło się jedno moje marzenie... ale o tym to chyba już następnym razem ;D Tylko dwa słowa na ten temat dziś: shopping star ;)

21 komentarzy:

  1. Widzę,że i ty połykasz bakcyla catricowego:D Wypróbuj koniecznie jakis lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wypróbuję ;D nooo, jak znajdę to może połknę ;O

    OdpowiedzUsuń
  3. no ja się kilka dni temu na temat Catrice wypowiedziałam :D
    http://mineralnekosmetyki.pl/2011/04/brak-szczescia-do-catrice/
    mam jednak nadzieję, że Twoje doświadczenia będą kompletnie inne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie te produkty widzialam u siebie kilka dni temu i na zaden nie moglam sie zdecydowac :( buu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. róże Catrice recenzowałam tutaj http://polishmakeupbag.blogspot.com/2011/03/nowosc-defining-duo-blush-catrice.html
    oba kolory, które rozważasz :)

    z brzoskwiniowych róży polecam Mighty Aphrodite MACa jeśli masz dostęp, może gdzieś się jeszcze ostał
    http://polishmakeupbag.blogspot.com/2011/04/nowosc-wonder-woman-ciag-dalszy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. @Cathy, no właśnie! ja też mam taką nadzieję ;) produkty do ust mnie nie pociągają. ostatnio tylko podkłady i róże kupuję (no i lakiery, ale to akurat uzależnienie genetyczne), więc marzy mi się nie pomarańczowy bronzer (och, jak mi się marzy ;)

    @Kathrin Jot, no zobaczymy czy ja coś kupię. właściwie teraz to już nie jest kwestia, że czegoś potrzebuję, tylko chciałabym wypróbować markę..

    @Estella (Magda), właśnie po przeczytaniu Twojej recenzji postanowiłam, że ja chcę te dwa produkty :)
    Mac nie zachęca mnie, ale pewnie prędzej czy później nabędę coś z tej stajni ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja fanką róży nie jestem, ale myslałam żeby spróbować jakąś brzoskwinie z Catrice, niestety ciągle nie mogę się zebrać żeby pojechać albo nie mam czasu ehh...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w zeszłe wakacje używałam pudru mineralnego (w kamieniu) i bylam bardzo zadowolona. W te wakacje pewnie do niego wroce ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie nie ma Catrice niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  10. @Lady In Purplee, róż to magiczny kosmetyk ;D rozważ ;)

    @Kathrin Jot, szczerze mówiąc rozważałam też ten w kamieniu, ale zanim ja wybiorę kolor to minie lato ;P hmn. hmmmn. jaki jest kolor, którego Ty używałaś? ja jestem bardziej porcelain i nie znoszę żółci. wolę beż lub ew róż w podkładach, zauważyłam, że lekki róż (nie świnkowy) jest lepszy niż żółty..

    @princetonxgirl, u mnie też nie ma. podobno ma pojawić się w Gdyni, ale nie widziałam jeszcze w życiu szafy Catrice na oczy ;0

    OdpowiedzUsuń
  11. stri-lingo, catrice jest w Gdyni w DN naprzeciwko wjazdu na Świętojańską, sama tam niedawno się obłowiłam; pędzelek do linera jest godny uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Catrice jest w Gdyni od bardzo bardzo niedawna z tego co się orientuję (kilka dni?), czy mi się wydaje?

    OdpowiedzUsuń
  13. ps pędzelków do linera posiadam 4 i nie umiem zrobić kreski. epic fail ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem w posiadaniu Sun Glow Matt Bronzing Powder 020 i...zakochalam sie w nim,piekny herbatnikowy odcien brazu bez grama pomaranczy.Balam sie czy nie bedzie za ciemny,czy nie pojawia sie pomaranczowe tony bo niestety przy moim brzoskwiniowym odcieniu skory czesto pojawiaja sie takowe niespodzianki.Na szczescie wszystko jest OK.

    Multi Colour Compact Powder byl dla mnie niesamowitym zaskoczeniem bo...okazal sie za ciemny na cala twarz wiec uzywam go jako roz/brazer.Fajny efekt i podoba mi sie,jedno mnie tylko zaskoczylo....dosc szybko pojawilo sie dno choc z drugiej strony mazalam sie nim bez opamietania bo wyjatkowo lezy mi kolor.

    Lakiery Catrice bardzo lubie choc uwazam,ze sa nierowne tzn.albo super albo totalny kit....na szczescie poki co trafiam w wiekszej ilosci na te pierwsze:)
    Warto poznac:))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. @Hexxana, mhm. Rozumiem. To ja też wezmę 020.. a ten multi colour compact powder miałaś w którym kolorze? wnioskuję, że w tym jaśniejszym.. :)
    No właśnie, lakiery.. nie lubię jak firma robi nierówne produkty, bo to jest strasznie męczące. Robię research, ogarniam kolory.. ale chyba musi mnie coś zachwycić w sklepie, bo ciężko tak wyczuć koloru. Zresztą ostatnio nabyłam 20 nowych lakierów, więc może powinnam się pohamować ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. pytałaś, jak długo Catrice w Gdyni - nie wiem, ale chyba niezbyt długo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. no właśnie, chyba dopiero kilka dni.. :) najwyżej wyruszę, na pączka i do drogerii :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Eye Brow Se mnie zaciekawiło, dotychczas robiłam podobnie jak Ty i nie potrzebowałam nic innego, bo w sumie po co wydawać pieniądze ? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No właśnie! Po co wydawać pieniądze... :)) Po co gromadzić.. po co po co po co ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Multi Colour Compact Powder mam kolorze 010-zapomnialam dopisac,roztrzepana ostatnio jestem:DDD

    OdpowiedzUsuń
  21. dzięki za inf! :)) jak się przedostanę ze wsi przez ten śnieg i dotrę do Warszawy - pooglądam i kupię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...