wtorek, 10 maja 2011

promocja yves rocher tylko do północy. moje doświadczenia w tej kwestii.

Dziewczyny,
pewnie już wiecie/czytałyście/dostałyście maila, ale w razie jakby ktoś nie wiedział - ja też napiszę.
Do północy dnia dzisiejszego można zaopatrzyć się w kosmetyki Yves Rocher z fajną zniżką.
Zdjęcie z http://www.yves-rocher.com.pl/

Przy zakupie w sklepie internetowym za minimum 39 zł dostajemy upust na najdroższy kosmetyk.. tzn 39 zł naszego zamówienia + jeszcze jeden kosmetyk, np perfumy za 190 zł za 1 zł.
Wystarczy użyć kodu 20LAT przy składaniu zamówienia. 
Ja rozważałam serum za 119 zł albo kurację jakąś do twarzy, ale jednak zdecydowałam się na perfumy Rose Absolute. Nigdy ich nie wąchałam, ale strzelam, że mogłyby się u mnie sprawdzić (naszła mnie ochota na róże i paczulę). Muszę się przejść do sklepu Yves Rocher i powąchać to cudo, bo jak się okaże, że epic fail to najwyżej spieniężę na Allegro.. albo dam komuś w prezencie? Don't know.
Popłynęłam, przyznaję się. Ale to dlatego, że moja Mama nałogowo używa tych kosmetyków i jedna z moich Przyjaciółek je uwielbia :)
Zjęcie z http://www.yves-rocher.com.pl/
Co jeszcze kupiłam? Malinowe kosmetyki :) Żel + pompka i płukanka malinowa (tu zainspirowałam się Anwen, od której zresztą "usłyszałam" o promocji)

Zdjęcie z http://www.yves-rocher.com.pl/
Zdjęcie z http://www.yves-rocher.com.pl/


Zdjęcie z http://www.yves-rocher.com.pl/


Na temat płukanki tutaj KLIK

oraz tutaj KLIK 

Przy okazji zamówienia (pierwszego ever), dowiedziałam się kilku rzeczy. Nie byłabym sobą, gdybym nie zadzwoniła do Obsługi Klienta, bo przecież bez zamoty się obejść nie mogło.

Po pierwsze, promocje są rozmaite, ale jest chyba jedna podstawowa - przy zamówieniu przez internet i dostawie przy pomocy kuriera poczty polskiej dostajemy prezent.

Możemy wybrać pomiędzy pojemnikami na żywność a prezentem niespodzianką.
Dostawa kosztuje niecałe 10 zł i teoretycznie możliwe jest zrezygnowanie z dostawy i odbiór osobisty w sklepie (tzn nie tyle co odbiór osobisty, co zakup ze zniżką/wydrukowanym kuponem na konkretne zamówione przez nas produkty w cenach promocyjnych), ale w praktyce nie mogłam tego zrobić.

Po kliknięciu w odbiór w sklepie Yves Rocher pojawił mi się monit, że jeśli chcę odebrać w sklepie, muszę zrezygnować z prezentu. I OK, zgodnie z regulaminem prezent jest tylko w sprzedaży wysyłkowej. Więc pogodzona z losem, klikam "zrezygnuj z prezentu i kontynuuj zamówienie" (opcjonalnie można kliknąć "kontynuuj zakupy" i "cofa" nas do checkoutu) i co się dzieje? Opcja bezwysyłkowa ani drgnie. Po 15 razie rezygnuję i dzwonię do Konsultanta.

OMG, jak zwykle nędza ludzka nie zna granic, kobieta nic nie wie, nie wie dlaczego, nie może udzielić mi błędnej informacji, więc nie udziela żadnej. Nie wiadomo dlaczego to nie działa, nie wiadomo jakie są zasady odbioru w sklepie - co jeśli nie będzie produktu na stanie, czy mogę odebrać część która jest a potem część której nie było ale dotrze. Ile mam na to czasu? Ile sklep ma na to czasu? Dlaczego nie ma możliwości rezygnacji z przesyłki, w praktyce?

Podsumowując - jeśli nie macie powodu, żeby rezygnować z przesyłki - OK. Wszystko w porządku i mam nadzieję, że paczka dotrze do mnie szybko i sprawnie. Natomiast jeśli chcecie odebrać produkty w sklepie - zaczynają się schody. Trzeba zrobić research i dowiedzieć się jak właściwie to zrobić.
Generalnie, musimy wydać prawie 50 zł. Minimum 39 plus 10 za przesyłkę. Jeśli macie na zbyciu taką kasę (a przypominam, że Dzień Matki już wkrótce^^ - myślę, że jest to spolegliwa opcja)

Trzymajmy kciuki za nasze zamówienia. Oby dotarły szczęśliwie.

Dajcie znać jakie są Wasze ulubione produkty i doświadczenia i może fajne promocje, z których udało Wam się skorzystać. Trochę nie mam porównania, a zanim znajdę czas na przekopanie się przez Wizaż to będzie jesień ;P

I jeszcze mój dzisiejszy nastrój:

7 komentarzy:

  1. oo dobrze, że napisałaś bo skorzystam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wydałam 60 zł ;/ ;P Więcej info wieczorem, jak wrócę do domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty paskudo! :P Zaraz coś kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak robisz zakupy ponad 100 zł to wysyłka jest gratis ;) Skoro zamówiłaś za 220, to wysłali Ci gratis. A żelik pewnie dostałaś zamiast misek, bo tam było do wyboru - prezent niespodzianka albo miski.
    Ja na swoje zamówienie jeszcze czekam, prawdopodobnie pojawi się na początku przyszłego tygodnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przegapilam ale....moze to i dobrze,bo ostatnio za duzo rzeczy mnie kusi;)
    YR lubie,mam sporo ulubionych produktow od pielegnacji po perfumy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...