środa, 11 maja 2011

sunshine award tym razem w dzień.

Bardzo serdecznie dziękuję Sayuri za przyznanie mi Sunshine Award.
Poczytajcie co Ją uszczęśliwia tutaj: KLIK!



Miałam okazję wypowiadać się już w tej kwestii tutaj, KLIK! 

Ale wtedy był środek nocy, a teraz jest dzień, więc może napiszę słów kilka.

Uszczęśliwia mnie jak w mieszkaniu jest czysto ;D i możemy razem z moim Mężczyzną zjeść rano śniadanie i napić się herbaty. Uszczęśliwia mnie każdy moment, w którym wciąż jeszcze wierzę, że wyrobię się z magisterką (chociaż szanse marne). Uszczęśliwia mnie mój nowy rower, na którym chwilowo nie mogę jeździć, ale kiedyś to minie i już będę mogła i pojadę :) Uszczęśliwia mnie, że za kilkanaście dni jadę do Często do moich Bliskich. Uszczęśliwia mnie konturowanie twarzy, albo może po prostu używanie kolorowych kosmetyków do twarzy, nie tylko do ust i oczu. Uszczęśliwia mnie perspektywa pierwszej porządnej wypłaty w czekającej gdzieś na mnie pracy. Uszczęśliwiają mnie moje nowe okulary przeciwsłoneczne. Uszczęśliwia mnie ostatnio Muzyka dawno zapomniana, nowe Książki i to, że udało mi się wreszcie kupić coś długo wyczekiwanego (Empik Haul kiedyś na pewno). Uszczęśliwia mnie każda chwila bez komarów, alergii i atopowości. I tyle.

2 komentarze:

  1. Łołoł!! Ty już magisterkę robisz:D? W życiu bym nie zgadła:D

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha, a czemu byś nie zgadła? :) no niestety, już czas. zrobiłam studia w 4 lata i miałam rok przerwy, ale teraz muszę już ogarnąć mgr przed nazwiskiem ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...