środa, 25 maja 2011

wieczorem.

byłam na fitnessie. ćwiczenia z przeogromniastą piłką trochę mnie przerosły, bo ciągle z niej spadałam ;) ale było super świetnie. potem wybrałam się na jogę, której już bardzo dawno nie było w moim życiu. och, jak miło było się porozciągać i pooddychać :)
biegiem się przebrałam po zajęciach w kostium kąpielowy i wyruszyłam na basen. niestety, na basenie było po 8 osób na torze - w ogóle nie dało się pływać. nie było podziału na tory "rekreacyjne" i "sportowe", wszyscy w kupie siedzą, śmieją się, cieszą.. jakby cały basen to było jedno wielkie jacuzzi. ech. bez sensu. musiałam sobie odpuścić.
basen wydarzy się jutro o 7 rano. muszę kawałek dojechać, więc o 6.30 powinnam już wyjść z domu. wcześniej spacer i karmienie Muchy.. nooo, to tak przed 6 muszę wstać. a teraz jeszcze chcę popisać.
czemu doba nie ma więcej godzin?

4 komentarze:

  1. bardzo intensywny harmonogram ćwiczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też sobie zadaje to pytanie, albo czemu weekend nie ma trzech dni... czasami naprawde za mało czas jest na wszystko...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z piłki zawsze spadam, skończyło sie na tym, że spuściłam z niej powietrze ;P
    A kiedy pojawi się odpowiedź na Tag?

    OdpowiedzUsuń
  4. @simply_a_woman, bardzo intensywna potrzeba wrócenia do formy :))

    @Lady In Purplee, prawda jest taka, że nawet jak byłoby więcej czasu to byłoby go za mało. ludzie mają dziwną tendencję do zapychania sobie czasu różnymi zajęciami ;)

    @Iwetto, no co Ty mówisz.. ;) ja nie spuściłam powietrza, ale kurde spadłam z dwa razy tak porządnie. w ogóle nie umiałam utrzymać równowagi.. ;)

    a właśnie dzisiaj chciałam odpowiedzieć, chociaż nie mogę wszystkiemu cyknąć fotek, ale może ukradnę jakieś z Internetu ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...