wtorek, 17 maja 2011

yves rocher haul (i mój portret w konwaliach)











To była sesja z kwiatkami, a teraz do rzeczy ;) Może jeszcze tylko powiem, że nie pamiętam co miałam na policzkach, ale podoba mi się :D


Jestem bardzo mile zaskoczona moim zamówieniem z Yves Rocher. Za 39.3 zł otrzymałam więcej niż mogłabym się spodziewać. I jeszcze przesyłka była gratis (mimo, że nie miała być?). Trochę się zdziwiłam jak kurier nie zażądał ode mnie kwoty, która widniała w mailowym potwierdzeniu zamówienia. No bo z tego co tu jest napisane, wynika, że powinnam zapłacić 49.25 zł, right?


Anyways, co kupiłam i za ile widzicie w tabelce i na szalonych zdjęciach. Uznałam, że będzie lepiej jak sama Wam pokażę (do kamerki w laptopie) co dostałam. W ten sposób haul jest bardziej "na żywo", podoba Wam się? ;D Mi bardzo. Dużo radości miałam robiąc to w ten sposób.

Podsumowanie zakupów: 

1. Woda perfumowana Rose Absolue, 50 ml. Cała seria Secrets d'Essences zainteresowała mnie. Rozważam takie miniaturki 15 ml, żeby zapoznać się z zapachami. Ten, który kupiłam jest świetny. Bardzo długo się utrzymuje w moim wypadku. Na skórze wiele godzin, na ciuchach wiele dni O_o
Nie znałam tego zapachu wcześniej, wzięłam w ciemno (za 1 zł, no kaman;) i nie żałuję. Polecam jednak powąchać przed zakupem, bo wyobrażam sobie, że dla niektórych może być za.. "ciężki"? Ja nie będę nawet próbowała opisać tego zapachu, bo jestem w tym kiepska ;P
Opakowanie jakie jest każdy widzi, ładnie wygląda na toaletce. Jeśli chodzi o ten kartonik to jest to kartonik zgodny z polityką proekologiczną Yves Rocher - raczej nie wygląda zbyt atrakcyjnie, ale w niczym mi to nie przeszkadza. Mam nadzieję, że szybko się rozłoży i nie zanieczyszczę planety. Jest OK. W każdym razie, produkt ten okazał się strzałem w dziesiątkę.
Cena 165 zł 

2. Vanille Noire Perfumowany żel pod prysznic, 200 ml (również z serii Secrets d'Essences). Dostałam go jako prezent niespodziankę. Zapach obłędny, waniliowy (jak sama nazwa wskazuje). Nie używałam go jeszcze, więc nie mogę nic powiedzieć na temat działania/utrzymywania się zapachu/reakcji mojej skóry.
Opakowanie OK, przypomina mi opakowanie płynu do demakijażu z Sephory. Nie ma pompki. 
Cena 48 zł 

3. Żel do kąpieli i pod prysznic Malina z upraw Bio, 400 ml (z serii Plaisirs Nature). Nie używałam go jeszcze, więc mogę tylko powiedzieć, że ma obłędny malinowy zapach. Miałam kiedyś wodę toaletową z tej serii, ale szybko okazało się, że sprawdza się raczej jako zapach do mieszkania niż dla mnie. Dusił mnie strasznie i nie mogłam go używać. Chociaż pamiętam, że kokosowa była przyjemniejsza... Ale żel pod prysznic to zupełnie inna sprawa :) Dokupiłam do niego pompkę, bo dla mnie produkty bez pompki - uciążliwe i męczące. Seriously. A jeszcze w takiej pojemności to już w ogóle dramat z przechylaniem. Coś czuję, że to dopiero początek wielkiej miłości z YR :D
Chcę podkreślić, że używam zwykle albo absurdalnie drogich produktów do mycia współpracujących z atopowością mojej skóry albo tanich żeli z Ziai, ostatnio też z Biedronki.. Nigdy nie sięgam po nic "pomiędzy".. nie wiem dlaczego :) Luksja, Palmolive, Nivea, jakieś tam różne drogeryjne marki z tej średniej półki nie trafiają mi do rąk na zakupach. Może to się kiedyś zmieni, ale tymczasem - moim zdaniem 18.4 zł za 400 ml jest OK, chociaż nie jest to dla mnie "tanio". Ale jest przyjemnie.

Cena 14.9 zł
Cena pompki 3.5 zł
(co daje razem... 18.4 zł) 

4. Płukanka octowa z malin, 150 ml. W poprzednim poście odnośniki do artykułów na temat tego produktu. KLIK! Ja nie mogę jeszcze nic o nim powiedzieć, bo nie używałam (i postanowiłam, że nie użyję dopóki nie zdenkuję czegoś ze swoich zapasów. Nie mam żadnej płukanki, ale mam hektolitry produktów do włosów, które stoją i kurzą się). Mam wielkie nadzieje, tzn może nie aż takie wielkie. Ale pachnie obłędnie. Więc nie mogę się już doczekać :))

Cena 24.9 zł

PS. Kod rabatowy / kod zniżkowy Yves Rocher z okazji Dnia Mamy - 26MAJ
Przy zamówieniu na 50 zł, przesyłka jest gratis.
Kod wygasa 26 maja.





Woda perfumowana Rose Absolue


Woda perfumowana Rose Absolue



Vanille Noire Perfumowany żel pod prysznic


Vanille Noire Perfumowany żel pod prysznic


Żel do kąpieli i pod prysznic Malina z upraw Bio


Płukanka octowa z malin


Woda perfumowana Rose Absolue


Woda perfumowana Rose Absolue


Woda perfumowana Rose Absolue


Woda perfumowana Rose Absolue



Posted by Picasa

11 komentarzy:

  1. Swietne zakupy!
    Uwielbiam Rose Absolue♥

    Super foty-jestes jedyna:DDD
    Sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. na większości zdjęć i tak wyglądam jak mój ojciec :D LOL.
    dziękuję bardzo, dziękuję za miłe słowa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mnie jeszcze nie doszła :((( wrrr! Stolica to wielka wieś ;P
    A co do gratisowej wysyłki, to mówiłam że ją dostałaś ponieważ bez rabatu przekroczyłaś kwotę 100 zł :) Fajnie :D
    I widzę, że Ty też masz konwaliowo i malinowo jak JA ^_^

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. też zamawiałam z tej promocji i tez mialam przesyłke za darmo ;O

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, wszystkie zdjęcia są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @Iwetto, no tak, tak. ja zarejestrowałam tą możliwość jak rozmawiałyśmy, ale kurde. w takim razie nie wiem czemu nie dostałam tej maseczki.. wydawało mi się, że kluczowa tutaj jest wartość koszyka..

    @katarzyynka, a dostałaś maseczkę tą przy progu 79zł?

    @simply_a_woman, dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na recenzję tej płukanki malinowej ;) Chodzi za mną i chodzi, ale dopaść mnie jednak nie może :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostałam dzisiaj paczkę i tez nie dostałam tej maseczki!!! Mimo tego, że mi ją pokazywało w koszyku jako gratis!!! Wyobrażasz sobie ???
    chamstwo _-_

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie Ty fajne miny robisz na zdjęciach! :)))
    Gratuluję zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...