wtorek, 28 czerwca 2011

kod zniżkowy do yves rocher do 30.06: -35% na 1 kosmetyk, - 10% na plaisirs nature, przesyłka gratis i inne..


Otrzymałam maila od YR, bardzo lekkiego i optymistycznego :)

Witaj! Tylko w tym tygodniu (do 30.06) proponujemy Ci rabat 10% na całą gamę Plaisirs Nature - skorzystaj zanim bedzie za późno! Ponadto: nowość dla Twojej twarzy - Ampułki błyskawicznie odmładzające oraz zestaw 3 kosmetyków w cenie 30 zł, a w prezencie Torba ekologiczna. A na deser: wybierz swój ulubiony kosmetyk ze sklepu internetowego z rabatem 35%. Pamiętaj tylko, że oferta nie dotyczy kosmetyków będących w promocji oraz oznaczonych Zielonym Punktem. Zapraszamy!


Przy zakupach wpisujemy kod PLYR23 i mamy -35% na najdroższy kosmetyk w koszyku, przesyłkę gratis i możliwość skorzystania z innych promocji (np produktów za 10 zł, - 10% na Plaisirs Nature).

Warunkiem skorzystania z promocji, jest zrobienie zakupów na 50 zł. Pamiętajmy jednak, że przesyłka jest gratis, więc z czystym sumieniem ładujemy do koszyka nasze skarby ;P 

Miłej zabawy w YR,
ahoj!

Ps. Zaczęły się wyprzedaże w Sephorze. Z mojego doświadczenia wynika, że dopiero pod koniec lipca można trafić na dobre okazje. Tzn chyba, że szukamy czegoś konkretnego i wtedy to już będzie wykupione. Jeśli natomiast nie mamy sprecyzowanych wymagań, zaczekajmy na naprawdę duże przeceny i wtedy wypróbujmy nowe produkty.. :)) Myślę, że warto skorzystać w promocji - 70% a nie -30% :)

1 komentarz:

  1. A ja jeszcze nigdy nie kupowałam w YR :D
    napisałam Ci maila o spotkaniu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...