niedziela, 17 lipca 2011

biochemia urody. czekając na zamówienie.

Czekam na produkty zamówione ze sklepu Biochemia Urody. Czekam dopiero niecały tydzień, więc jeszcze pewnie trochę poczekam, ale spoko. Następne większe zamówienie zrobię ze strony Fitomedu, ale o tym kiedy indziej. Skąd takie zainteresowanie krajowymi rozwiązaniami? Otóż dlatego, że na mojej poczcie znikają w tajemniczych okolicznościach moje nierejestrowane przesyłki ze Stanów. Generalnie, sytuacja jest na tyle absurdalna, że nawet kradną przesyłki już awizowane. Znajduję w skrzynce awizo, idę na pocztę odebrać a tam nie ma (no bo wie pani, może wydano komuś przez pomyłkę, albo przez przypadek poszło do zwrotów.. mhm, tak. na pewno). Może dodam, że do tej pory było wszystko w porządku, ale odkąd zatrudnili nowe kobity w urzędzie to naprawdę mają jakiś totalny burdel. Wydawać kilkadziesiąt $ na ubezpieczenie przesyłki nie ma sensu, więc rozejrzałam się wokół i złożyłam zamówienie na BU.
Zamówiłam następujące produkty. Na początek nieśmiało, zobaczymy czy mi się spodoba.

1 x Olejek myjący - bezzapachowy - 120 ml (10.50 zł) = 10.50 zł
1 x Maseczka wulkaniczna z limonką - 50 ml (9.50 zł) = 9.50 zł
1 x Olej tamanu EKOLOGICZNY - 15 ml (9.80 zł) = 9.80 zł
1 x Puder bambusowy z jedwabiem - 55 ml (12.90 zł) = 12.90 zł
1 x Hydrolat oczarowy - 200 ml (11.90 zł) = 11.90 zł
1 x Hydrolat aloesowy - 200 ml (11.90 zł) = 11.90 zł
1 x Serum-olejek regulujący LEMON EKO - 30 ml (21.80 zł) = 21.80 zł

Suma: 88.30 zł
Przesyłka: 11.00 zł
DO ZAPŁATY: 99.30 zł

Mam wrażenie, że wszyscy już mają coś z BU, na YT wielka kampania i uwielbienie. Miejmy nadzieję, że nie podwyższą cen, bo czekanie na zamówienie kilka tygodni to już jest ból.

Jakie są Wasze ulubione produkty? Może macie jakieś dobre, złe doświadczenia z BU?
Ja liczę na jakieś perełki w całym tym zatrzęsieniu drogeryjnych kosmetyków. Może się przerzucę na bardziej naturalną pielęgnację? Marzą mi się minerały, ale nie wiem od czego zacząć i w ogóle co.. jak..? :) 

10 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam olejki myjace z BU, powinnas byc zadowlona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ech, współczuję pocztowych problemów

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tą pocztą to jakaś masakra oO jeśli chodzi o BU, to ja też jestem stosunkowo świeża w temacie, kupuję co jakiś czas po 2-3 drobiazgi. Olej tamanu jest świetny, tak samo hydrolat aloesowy, puder chwali wiele osób (mnie zniechęciło to, że ponoć wysusza), no i olejki są fajne. Myślę, że dobrze wybrałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Dziewczyny za słowa otuchy. Szkoda, że nie ma w nas poczucia praworządności (?) albo nie wiem.. wyczucia.. własności, czyjejś.. nie naszej ;) I kradną jak tylko można, na każdym kroku.
    Jeśli zaś o BU chodzi, to właśnie na olejki liczę. Hydrolaty to kwestia chyba wypróbowania i dostosowania do potrzeb cery. a puder najwyżej zmiksuję z moimi niekończącymi się resztkami pudrów rozmaitych, z których nic nie wynika...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię ich hydrolaty i wszystkie rodzaje serum. Olej z moinoi - rewelacja! Już niedługo na moim blogu kolejne recenzje. Już zaczęłam je pisać :)
    Niestety olejek myjący (ja mam pomarańczowy) się u mnie nie sprawdza. Może dam mu jeszcze jedną szansę, ale to chyba nie jest kosmetyk dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Olejki myjące są b.o.s.k.i.e. :))) ale ostatnio zniechęciłam się do zakupów, gdy przeczytałam że na samą realizację zamówienia trzeba czekać 3 tyg :/ ale kosmetyki mają super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A, puder bambusowy też mam i nie wysusza :) mam też perłowy - używam go jako bazy czasem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. @Elżbieta Burda, wzięłam olejek bezzapachowy, może mnie nie pozatyka i nie uczuli.

    @nastusia, no niestety, ale chyba warto z tego, co widzę :) perłowy jako bazy? zapamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja teraz wysylam paczki tylko awizowane, przejechalam się po tym jak wysłałem kilka nieawizowanych i żadna nie dotarła- straszne ale prawdziwe!

    OdpowiedzUsuń
  10. Masakra. Po prostu jakiś absurd. Gdzie podziała się ludzka uczciwość?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...