wtorek, 26 lipca 2011

kosmetyki alverde

Być może będę miała okazję wypróbowania kilku kosmetyków Alverde. Oprócz kilku zdawkowych recenzji, nie wiem na ich temat nic. Większość recenzji jest po niemiecku, a ja nie lubię tego języka, nie zamierzam się go nauczyć i w ogóle - odmawiam. Jest to jedna z niewielu rzeczy, których odmawiam w życiu. Próbowałam przez 6 lat, ale odrzuca mnie to, jak on brzmi. Po prostu nie znoszę.

Próbowałam rozszyfrować co jest do czego, nie wiem jak mi to wyszło....

Anyways, pytanie do Was: Jakie są Wasze doświadczenia z tą firmą? Może macie jakieś swoje hity, kity? Ktoś coś wie, ktoś podzieli się doświadczeniem? :) Ja wybrałam kilka produktów. Skupiałam się na pielęgnacji, kolorówka leży i kwiczy nieużywana, więc nie ma sensu kupować kredensu ;)

Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony DMu, w którym to zostaną poczynione ewentualne zakupy. Trzymam kciuki, bo na allegro nie ma wszystkich produktów, a poza tym fajniej jest mieć kosmetyki z Berlina niż z Allegro, right? :)

Seria do włosów brązowych : odżywka i szampon.

Może odzywka z awokado:
A może odżywka do włosów rudych?

Seria do ciała antycelulitowa:


Scrub:

Pod prysznic:

Może coś do twarzy:
Maseczka z awokado:


Byłoby fantastycznie gdybyście mi coś podpowiedziały.. Robię listę troszkę ciemno ;) Ale jeśli już coś kupię i przetestuję, nie omieszkam dać znać jak sprawdzają się kosmetyki Alverde :))

5 komentarzy:

  1. może spytaj bezpośrednio Sroczki czy Inez, one powinny mieć doświadczenia z pierwszej ręki :)

    Inez niedawno wrzuciła na youtube filmik o kosmetykach, które poleca kupić w Dojczlandzie, zajrzyj :)

    a jak już zdobędziesz cudeńka, będę czekać na receznje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam sie ze sama robie sobie liste tego co chce sprobowac z Alverde:-))) wiec z przyjemnoscia poczytam o Twoich doznaniach:-)

    Greatdee jak dobrze pamietam zachwycala sie pojedynczymi cieniami,zajrzyj moze do Niej na blog:-)

    Mialam do wyprobowania serum z Alverde Anti-Aging Vitamin Lifting Liquid i przyznam sie ze spodobalo mi sie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anti-Aging Vitamin Lifting Liquid zapamiętałam. Kolorówka niet niet niet nie wolno, zabronione ;D
    Mam nadzieję, że uda mi się zdobyć kilka rzeczy. Zamawianie z Allegro to nie to samo ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. zostałaś otagowana :)

    http://simplyawoman86.blogspot.com/2011/07/tag-make-up-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...