środa, 3 sierpnia 2011

ebay haul. from asia with love.

Robiąc Inglotowe zakupy dla Parokeets, pierwszy raz od 3 lat musiałam użyć PayPala. Okazało się, że zapomniałam, że miałam tam 80 zł, z jakiejś wypłaty. A skoro tak, poczyniłam pierwsze zakupy na Ebay. A skoro poczyniłam pierwsze, poczyniłam też drugie. I trzecie..




The Face Shop Blackhead EX Nose Clay Mask 50g PEEL OFF, $4.98. Do kompletu próbka BB cream. To będzie nasz pierwsz raz. I z maską i z kremami bb.


Roll Friend Brownie Dog Earphone Headphone Cable Winder! $4.99 Brownie jest super, polecam serdecznie :))

Linkuję aukcje, bo jestem zadowolona ze sprzedawców. Bez zastrzeżeń, produkty z dotarły w niecały tydzień. Wow. Po prostu wow.

13 komentarzy:

  1. nie bądź okrutna i nie kuś kobiet, które z PayPalem nie są za pan brat :D

    OdpowiedzUsuń
  2. PayPal to moja nowa miłość. Srsly ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wgl nie ograniam tego paypala ;( a chetnie bym zakupila jakies azjatyckie kosmetyki, a nie chce na allegro przeplacac:(

    OdpowiedzUsuń
  4. dokładnie dlatego postanowiłam ogarnąć PayPala i wiesz co, jest prostszy niż jakikolwiek bank, płace z allegro czy inne badziewie. paypal rządzi. ebay też!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też chcę maskę XD Czekam na Twoją recenzję, zanim doładuje Paypala ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Użyję i zobaczymy. Chętnie będę królikiem doświadczalnym :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O widzę zmiana wystroju :) Ja również czekam na recenzję maski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmianę wystroju planowałam już od kilku miesięcy, ale nie mogłam się zdecydować. Dziś poczułam potrzebę. Jest przytulnie, prawda? :)
    Wypróbuję, dam znać. Będziemy wiedzieć :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowy wygląd bloga bardzo fajny :) i zazdroszczę Ci otrzymanej paczuszki, mnie niestety ominęła ta przyjemność...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja czekam na jeszcze kilka paczek z korei i ze stanów i nie wiadomo kiedy dotrą o ile w ogóle :) ale te dotarły bardzo, bardzo szybko. byłam zdziwiona!
    Dzięki, podoba mi się bardzo. Jest przytulnie. Od dawna chciałam coś pozmieniać, ale dopiero teraz mnie naszło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. He,he,he - now you're hooked. :D Welcome to the PP anonymous club. :D
    Nice web site design. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Thanks! Actually I should go look for PP anonymous club support meeting, because I am going crazy with ebay and I think it's really dangerous..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...