sobota, 17 września 2011

clubbing 42-200

Zawsze jest śmiesznie, jak idziemy potańczyć. Dzisiaj też było fenomenalnie, chociaż dosyć spontanicznie.
Przeważnie w tutejszych "klubach" można mnie spotkać w trampkach, w bluzie i z plecakiem, który muszę zostawiać w szatni. Nigdy nie jestem ubrana adekwatnie do miejsca, ale i tak bawię się świetnie ;P I patrzę na te wszystkie biedne dziewczątka w szpilach i kozakach. Masakra. Nie zrozumcie mnie źle - ja też lubię wyglądać wystrzałowo, ale do 4 rano nie da się komfortowo funkcjonować w niewygodnym obuwiu ^^ Zresztą, najlepsze akcje miały miejsce zawsze jak byłam gdzieś przypadkiem. Jak się szykuję i spędzam 2 godziny przed lustrem, to przeważnie nie dzieje się nic wartego zapamiętania (lub zapomnienia ;P)

7 komentarzy:

  1. doskonale Cię rozumiem. Jak przygotowuję się na imprezę, zwykle jest nudno i zastanawiam, się , po co w ogóle przyszłam. Gdy ktoś mnie w ostatniej chwili wyrwie z domu w moich ulubionych jeansach i białym t-shircie, zawsze bawię się rewelacyjnie! Tylko do zestawu dorzucam nie trampki, a czarne, najprostsze w świecie baleriny, bo ostatnie trampki zdarłam rok temu i od tamtej pory nigdy mi nie po drodze do sklepu, żeby kupić nowe :P

    OdpowiedzUsuń
  2. no i fajnie, że było fajnie, spontany są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spontanicznie zawsze wychodzi najlepiej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spontanicznie zawsze jest najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiedz Kochana gdzie sie bawilas?:)bo ja mam wrazenie ze z tego miasta robi sie coraz wiekszy grajdol......
    Najbardziej udana zabawa to ta spontaniczna kiedy nic nie planujesz a niespodziewanie pojawia sie okazja:)))

    Pewnie jak wroce to juz Cie nie bedzie w miescie ale do konca roku pewnie zostane w PL, pozniej juz zmieniam miejsce....

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. w retro, ale przedtem w rurze. ja będę w często 27.09-05.09 :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...