czwartek, 15 września 2011

krk pt 2

Wygrałam wojnę z UJem i za kilka godzin wracam do Muchy :))
Przy okazji odwiedziłam stare śmieci. Pierogarnię Alonuszkę,
Okrąglak, Czajownię, Sklep pod Aniołami, Koko..
..i nawet spróbowałam babeczek z Cupcake Corner. Grzechu warte,
ale duży minus za brak travel friendly pakowania (kupowałam 2 sztuki
i pan zapakował mi je w papierową torebkę z uszkami)
Zrobiłam zakupy papiernicze (tylko pod Aniołami) i wypiłam rize cay
(tylko w Czajowni). Zapiekanka góralska smakowała tak jak dawniej,
tylko Koko się popsuło. Niestety.
Alright, dopijam herbatę i lecę na pociąg :) Ahojka!

4 komentarze:

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...