niedziela, 4 września 2011

a time-consuming hobby.

ulubione produkcje telewizyjne

  1. Felicity
  2. Gilmore Girls
  3. Game of Thrones
  4. Lie to me
  5. Grey's Anatomy 
  6. Private Practice 
  7. Gossip Girl 
  8. Secret Diary of a Call Girl 
  9. True Blood 
  10. Vampire Diaries
  11. Skins UK
  12. My Own Worst Enemy
  13. Kyle XY
  14. Spartacus: Blood and Sand
  15. Numb3rs 
  16. Hellsing OVA
  17. Death Note :)))))))
  18. Suits
  19. Sherlock 
  20. Rome  
Mój profil na filmwebie: filmweb.pl/user/strilinga 

    11 komentarzy:

    1. Niegdyś oglądałam skinsow ale tylko 1-sza serie- druga z nowymi aktorami nie była już tak dobra moim zdaniem

      OdpowiedzUsuń
    2. Dzięki za zaproszenie :) Tylko nie wiem czemu, jak klikam 'potwierdź' wyskakuje błąd...
      Moje ulubione, które też znalazłam na Twojej liście: 3. GoT, 7, GP, 9. TB (sasasasa Eric wrócił wreszcie do siebie, znowu będzie niedobrym przystojniakiem :DDD), 14. Spartacus (wiesz, że szykuje się 3 część? Prequel - Vengeance), 20. Rzym.
      A Sexu w wielkim mieście nie oglądasz;>?

      OdpowiedzUsuń
    3. Seks też oglądam, a właściwie obejrzałam. Gdybym miała wypisać wszystkie seriale to by chyba było kilkadziesiąt więcej punktów. Ale masz rację, może będę uzupełniać na bieżąco ;) A potem sobie podliczę ile godzin miały wszystkie sezony i się załamię ilością "straconych" lat życia..

      OdpowiedzUsuń
    4. @MARTA, moim zdaniem też nie, ale potem działy się różne dziwne rzeczy i było ciekawie.

      @Idalia, tak ale już nie mogę z tym jej niezdecydowaniem. Mogłoby być tak pięknie. Eric wrócił i teraz jesteśmy tak jakby w punkcie wyjścia, bo może się stać cokolwiek. Masakra ;)
      O trzeciej części nie wiedziałam, ale jak się pojawi - obejrzę na pewno.

      OdpowiedzUsuń
    5. wszyskie serie Gilmore girls widzialam chyba po 8 razy :D A Grey's Anatomy tez namietnie ogladam :)

      OdpowiedzUsuń
    6. ja tylko TB i VD, ale znam 11 części książki o Sookie, więc jestem spokojna. nie wiem tylko, jak scenarzyści odejdą od pierwowzoru powieściowego

      OdpowiedzUsuń
    7. No więc właśnie dlatego nie oglądam seriali. Żrą czas. A ja go cholernie nie mam.
      Z powyższych znam oczywiście Grę o Tron - wszyscy w moim środowisku znają, nawet mnie nie udało się uciec.
      Znam Rome (podobnie jak Ja, Klaudiusz), widziałam ze trzy odcinki Lie To Me, ale zrezygnowałam uznając, że mogę bez tego żyć, choć bardzo fajne.
      True Blood czytałam kiedy przygotowywałam się do wywiadu z Harris, ale ogólnie uważam, ze jej druga seria jest... Mniej zła.
      Oglądałam za to wszystkie sezony Dextera. Pierwszy nawet dwa razy. :)
      Oglądałam też pierwszy sezon Sons OF Anarchy i chyba obejrzę kolejny. Kiedy będę miała duuużo czasu do zmarnowania. :]

      OdpowiedzUsuń
    8. Dexter - ojej. Ten serial trzymał w napięciu jak żaden inny. Pamiętam jak nie mogłam się doczekać następnego odcinka.. aż przeszedł mnie dreszcz. Dexter będzie, prawda? Za miesiąc chyba..

      OdpowiedzUsuń
    9. Stri, dobry pomysł z tym liczeniem :DDD
      Ja chyba 6 raz oglądam Sex (wszystkie sezony :D), masakra...

      OdpowiedzUsuń
    10. Ja kiedyś zaczęłam liczyć i szybko przestałam. Ale OK, trzeba się pogodzić ;)

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

    i hope you will also like

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...