środa, 19 października 2011

kreska

Do tej pory kreska kojarzyła mi się wyłącznie z amfetaminą. Może to się zmieni w najbliższym czasie, bo umiem zrobić taaaaaaaaaaaaaaakie szalone coś.
Ciekawe ile będę musiała ćwiczyć, żeby zrobić takie na obu oczach mniej więcej podobne ;P
Zdjęcia bez maskary, tak na sucho :D


Ale liner jest zaaaaaaaaaaajebisty. Po prostu świetny, oczywiście pędzelek jest do bani, ale przecież możemy skorzystać ze swojego pędzelka do linera.
Zdecydowanie wyszłabym tak do ludzi. Gdybym umiała robić takie krechy, codziennie rysowałabym sobie takie cuda na oczach. Oh yeah. Jeśli chodzi o kolor, to w rzeczywistości jest cieplejszy i idealnie zgrywa się z mocno wykonturowanymi policzkami/skroniami. Amazing.
Ścieżka dźwiękowa:





a było tak:












9 komentarzy:

  1. krecha jest świetna :) zgrany duet kolorystyczny :) przy odrobinie praktyki na obu oczach wyjdzie to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. btw, fiolet pięknie zgrywa się z brązową tęczówką :) mi się strasznie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecież już Ci wyszło świetnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak, na jednym oku wyszło mi świetnie. teraz muszę nauczyć się jak zrobić na drugim podobnie do tego pierwszego :D

    świetnie wygląda fiolet z brązowymi oczami, faktycznie. a glitter podrasowuje liner z essence. absolutnie fantastyczne połączenie. sama bym tego pewnie nie kupiła, bo boję się kreskowych akcesoriów ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Noo jaka krecha :D Jestem z Ciebie dumna :d
    Ja wolę troszeczkę krótsze. Na drugiej powiece zwykle wychodzi mi gorsza ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny kolor i wykonanie! Bardzo bardzo mi sie podoba i trzymam kciuki za pozytywne efekty treningu bo...czekam na publikacje!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...