środa, 26 października 2011

october empties

Dabur Vatika naturals refreshing lemon anti-dandruff shampoo lemon yoghurt tee tree oil mint. Szampon dobiegł końca i właściwie się cieszę. Był mocno oczyszczający, ale zapach mnie drażnił, no i nie lubię opakowań tych produktów, bo nie da się "zdjąć"/oderwać tej - w tym przypadku - żółtej części. Wydawałoby się, że szampon jak szampon, ale być może on przyczynił się do oczyszczenia skóry głowy nie w sensie 'używam pół kilo produktów stylizujących i potrzebuję oczyszczenia', tylko w sensie dermatologicznie-łojotokowym. Mnie kosztował kilkanaście złotych na allegro. Ze sprzedawcy nie byłam zadowolona, szamponu raczej nie kupię ponownie. Bez ciśnień.
Co go zastąpi, zobaczycie w następnym poście :D Poszłam szerzej ;P

oczyszcza, pachnie dziwnie

opakowanie ma średnio atrakcyjne

Moje ulubione wkładki BELLA panty intima cotton silk extract, których miałam chyba ze 120, skończyły się. Zawsze kupuję je w wielopaku w promocji (na zdjęciu mam opakowanie po wersji 20 sztuk:). Są przyjemne, sprawdzone, nie kleją mi się do narządów. Jakoś tak wyszło, że promocji nie było, a ja uznałam, że oooo to może spróbuję czegoś innego.. no i mam z dupy wkładki teraz. ARGH!!! Nie znoszę jak mi się wkładki przyklejają tam, gdzie nie trzeba i zwijają się i szlag mnie wtedy trafia. Masakra. Nie polecam, w ogóle nie ma opcji. Kosztowały chyba 2 zł, ale nie są warte nawet 2 groszy. Bleeeeee. Chcę podkreślić, że nie przeszkadza mi w nich to, że są "tradycyjne", przez co grubsze. Po prostu zwijają się, przesuwają i klej jest jakiś podejrzany.
Jak zużyję niebieski bubel (bo chyba jakoś zużyję, nie wiem. Ciężko powiedzieć), wrócę do tych żółtych, albo może będę miała okazję wypróbować coś bardziej naturalnego? Zobaczymy.

LOVE <3

hate.

Dalej był płyn do higieny jamy ustnej SIGNAL 500 ml, zielony taki. Mój Chłopak wyrzucił opakowanie zanim zdążyłam je Wam pokazać. Tamten płyn był bardzo średni, nie pamiętam ile kosztował. Pewnie kilkanaście złotych. Nic ciekawego, bez szału.
Zastąpi go Colgate z fluorem (nadal nie jestem pewna czy to dobrze, czy źle. Bardzo możliwe, że to źle i niedługo przestaniemy używać fluoru. Tymczasem, jest z fluorem) Total zdrowe dziąsła. Tak się nazywa: "Total zdrowe dziąsła" :D Jest bez alkoholu i w ładnym "ultrafioletowym" kolorze O_o


Postanowiłam, że wprowadzam na bloga sekcję "domo", czyli po pierwsze artykuły do prania i robienia różnych rzeczy z ubraniami i po drugie artykuły do czyszczenia domu. Powoli kończą mi się środki czystości i pokażę Wam co wybrałam tym razem i dlaczego. Spędzam dużo czasu na dbaniu o nasze gniazdko, lubię nowinki dla czyściochów i chcę pogodzić to zainteresowanie z zainteresowaniem nadrzędnym, czyli rozwiązaniami przyjaznymi planecie :) Nie wiem zbyt wiele, dopiero się tego nauczę, ale będę próbować.
Zacznijmy powoli od płynu do płukania (który bardzo lubimy i mam kilka litrów zapasu, tylko dlatego, że w Biedronce najpierw była dobra promocja na 2 x 2L a potem była jeszcze lepsza promocja na 3 x 1L :))

duży zużyłam

mały nabyłam :D

Coś jeszcze? Nie wiem. Chyba tyle denek. Bez szału, ale zużywam powoli i skutecznie.

update: OOOOo już wiem o czym zapomniałam. Patyczki Cleanic niebieskie się skończyły, teraz zaszalałam i wzięłam patyczki Cleanic różowe :D W ogóle kilka różowych rzeczy mi przybyło ;P

różowe!!

4 komentarze:

  1. Polecam wkładki z Biedronki, też się nie przyklejają tam gdzie nie trzeba:)
    i różowe patyczki z Biedrony też są dobre;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Te takie pakowane osobno poskładane w żółtych otoczkach? Są troszkę twarde.. Mam je, kupiłam kiedyś i używam jak je zabieram, bo z racji opakowania są bardziej higieniczne jeśli się je transportuje..
    a patyczków nie używałam Biedronkowych nigdy. A kupuję tam tyle rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też je lubię czasami, bo one są perfumowane. ale generalnie.. może tak. nie lubię wkładek perfumowanych, ale lubię wkładki naturelli (czasami)
    o. there, i said it :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...