poniedziałek, 10 października 2011

odnajdź się w prostych czynnościach.

Odkąd wróciłam do Gdańska, nie mogę się odgarnąć ze sprzątaniem. Jakaś masakra. Dopiero dzisiaj zaczęli grzać, więc te 6 prań robionych przez ostatnie 4 dni były przestrzenią do wymyślania coraz to nowych sposobów na suszenie prania w zimnym mieszkaniu. Ech. Moje ręce i paznokcie są w opłakanym stanie. Cały czas kicham, bo się przeziębiłam i do tego mam katar. Straszna sprawa.
Kupiłam serum z witaminą C i to jest mój moment odprężenia codziennie wieczorem. Przez pierwszy tydzień postanowiłam używać serum tylko na noc, żeby nie dostać szoku i poparzenia słonecznego (psychiczna bariera). Nie mam kiedy pomalować paznokci, nie mam kiedy pobawić się łakociami od simply_a_woman, nie mam kiedy zrobić niczego. Góra ubrań do prania, góra ubrań do prasowania, straszny bałagan i wszystko poza moją kontrolą. Muszę złapać równowagę. Piję dużo wody, wstaję wcześnie, zużywam kosmetyki. Nie robię zapasów, mniej przeklinam i wszystkie ubrania, które są na mnie za małe od 3 lat - wynoszę na śmietnik. Niech je sobie ktoś zabierze i skorzysta. W końcu są nowe i nieużywane, bo kupiłam je w fazie przejściowej mając nadzieję, że schudnę i się w nie zmieszczę. Dlaczego to zrobiłam? Dlaczego nie mogę zaakceptować rzeczywistości taką, jaka jest? Jestem tu i teraz i tu i teraz muszę żyć, działać, mieszkać, ubierać się, przeżywać, uczyć, doświadczać.

Jest jasno i pochmurno.
Ale przynajmniej jest jasno.
Mam spierzchnięte usta.
Ale przynajmniej mi nie popękały.
Odnajdźmy dobre strony sytuacji.

10 komentarzy:

  1. Każdy ma gorsze chwile, ale na pewno wszystko ogarniesz, nie masz wyjścia :>.

    OdpowiedzUsuń
  2. no nie mam :) dzięki Dziewczyny za słowa otuchy. coś ostatnio sobie nie radzę ze światem ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. może to dlatego, że tęsknię za Muchą.

    OdpowiedzUsuń
  4. teraz jak włączyli ogrzewanie wszystko szybko wyschnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. trzeba było mi wysłać te ciuchy ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam coś na pocieszenie - wygrałaś w moim rozdaniu - konkursie... hmmm... ekologiczne środki do higieny intymnej :P
    Zapraszam na mój blog, czekam na adres i na uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sciskam wirtualnie-CMOK:*
    Glowa do gory, musi byc dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  8. no i właśnie - przynajmniej grzeją

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...