środa, 19 października 2011

you're simply the best!

1. BODY SCRUB brazil nut

Na pewno pokocham go, ale najpierw zdenkuję mango z Biedronki.


400 ml.

Od tego pierwotnie zaczęła się w ogóle rozmowa o wymiance, bo marudziłam na blogu, że kończy się mój ukochany scrub (wersja orzech brazylijski i wanilia, który jak sądzę, być może już nie jest dostępny, bo przecież oferta się zmienia, a ja nie jestem na bieżąco, bo nie włóczę się bo brytyjskich drogeriach;). Szybka wymiana maili, ustaliłyśmy szczegóły i mam :D Mam moje skarby, och są cudowne. Dziękuję raz jeszcze i polecam się :D

2. BODY BUTTER cocoa butter, almond i bergamot




Moje spostrzeżenia zapachowe: migdał to jest taki świeży, miękki migdał. Nie jest ciężki, raczej taki.. świeży. Dla mnie jak na migdał - za świeży (żeby np zużyć całe duże opakowanie).
Bergamotka przypomina mi taki ogórkowy zapach z Yves Rocher. Fajna, na wiosnę OK :)
Masło kakaowe OMG, to jest Święty Graal. Nie jest przesłodzone, czuć gorzkie kakao. Genialne, cudowne, wspaniałe. Amazing po prostu!!

3. COLLECTION 2000 shimmer shades 1. Way to Glow

to zdjęcie najlepiej oddaje kolory, ale zrobię swatche jak dorwę aparat (którego brak, a komputery nie chcę współpracować. swojego lapa nie udało mi się włączyć odkąd wróciłam z Często)



4. COLLECTION 2000 lock'n'hold lipgloss w kolorze jak sądzę Beat Box 2

nic na jego temat powiedzieć nie mogę, bo nie otworzyłam go jeszcze. dlaczego? ponieważ jestem niegrzeczna i nie zużywam żadnych błyszczyków, które już posiadam :)

5. MUA glitter eyeliner glitter shade 7

nauczę się malować kreskę. nauczę się. nauczę.



6. NYC Metro Quartet Eye Shadow 794B Riverside Park


794B Riverside Park



Zielono-szara paletka, z której się bardzo ucieszyłam. Użyję jej, jak już zrobię coś konstruktywnego w życiu.  Tak drogie Dziewczęta, zrobiłam sobie kij and marchewka motivation system i muszę się jakoś zmusić do mobilizacji. Jak dotąd, sprawdza się :)

7. Accessorize Nail Polish Shade 40



jak widać, opakowanie bardzo mnie cieszy. to mój pierwszy produkt z Accessorize. so exciting, I knooooooow! 

Super, podobny do takiego z Catrice szałowego. Bardzo fajnie współgra z glitterem i w ogóle - bardzo imprezowy, genialny. No po prostu bardzo w moim stylu. Zdecydowanie będę go używać i cieszyć się na jego widok :D

Więc again, dziękuję Ci bardzo za możliwość doświadczenia kosmetyków z UK, bardzo mnie ucieszyły i mam nadzieję, że moja paczka dotrze do Ciebie asap i będę mogła przestać stresować się czy cienie się potłukły i czy lakiery się nie wylały :D
Buziak, ahoj! I jeszcze raz: buziak ahoj i widzimy się w Gdyni!!!!! :D

12 komentarzy:

  1. Ja też chcę to masło kakaowe! AAA zazdroszczę Ci tak strasznie! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo, ale Ci dobrze. No a mnie znowu wszystko kojarzy się z jedzeniem. Masakra. Chyba czas na obiad.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaram się tymi masłami chyba bardziej od Ciebie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ja sobie też zazdroszczę :D lol
    nooo, czas posiłku nadchodzi dużymi krokami :D
    lol, no nie wiem czy bardziej. jak otworzyłam paczkę to zaczęłam piszczeć i się zapowietrzyłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. no nie było orzecha brazylijskiego i wanilii, więc wzięłam samego orzecha :) bo nie wiedziałam, co zrobić :)

    cienie wybrałam takie, bo pomyślałam, że będą pasować do Twojego koloru oczu :)

    a eyeliner i lakier to wiesz, dla Twojej imprezowej duszyczki :D

    a cała reszta na poprawę humoru :)

    cieszę się, że paczka Ci się podoba, choć nie wszystkie masełka Cię zachwyciły :D

    OdpowiedzUsuń
  6. zachwyciły mnie wszystkie, bo są urocze i malutkie i mogę się nimi cieszyć, ale jednocześnie nie mam poczucia przytłoczenia, rozumiesz. To był bardzo dobry pomysł, miniaturki zawsze się przydadzą, nie mówiąc już o opakowaniach. Myślę, że świetnie posłużą jako krem do rąk, albo afrodyzjak, bo kakao wprawia mnie w specyficzny nastrój :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ha ha, kakao na mnie też tak działa :D masz rację co do miniaturek :)

    ja też czekam na spotkanie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. no właśnie, kakao jest takie.. zmysłowe? no, że pobudza zmysły. mhmmm

    OdpowiedzUsuń
  9. Kinia to potrafi rozpieszczać :D Miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, ze wczesniej nie wiedzialam ze lubisz Brazil Nut z Bootsa bo mialam niezly zapas tego:D ale ze wzgledu na przeprowadzke pozbylam sie.
    Dawno temu pisalam o nim u siebie na blogu:D

    Super zawartosc:) nie ma jak to paczki-umilacze:DDD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...