piątek, 18 listopada 2011

dígale




Wszystko ;)

3 komentarze:

  1. Przez Ciebie nabrałam ochoty na jakiś film kostiumowy :P Ciekawy pomysł z tymi alternatywnymi zakończeniami. W ogóle muszę przyznać, że choć nie znam tego wykonawcy ma bardzo interesujący głos! Przyjemnie się go słucha.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzieś ją w jakiejś telenoweli słyszałam chyba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kat, ja też właśnie mam ochotę na taki film : David Bisbal brał udział w programie rozrywkowym coś w rodzaju idola/voice of poland, tylko, że tam to było fajniej zorganizowane i tak wiesz, nie wiejsko ;) bardzo fajnie śpiewa, od lat już jest na rynku. w Hiszpanii bardzo popularny :)

    zoila, bardzo możliwe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...