czwartek, 24 listopada 2011

essence vampire's love: 03 true love swatch

Kupiłam 3 lakiery, dziś pokażę Wam niezbyt dokładnie 03 true love. Kolor najbardziej zbliżony do właściwego widać na ostatnich dwóch zdjęciach.




w tle tajemnica grobowca, którą chłonę niczym gąbka, chociaż 2 ostatnie dni były busy busy i muszę dzisiaj wrócić do lektury :)



tak, robię zdjęcia swatchy w tramwaju. a Wy nie?
trzyma się świetnie, bardzoo szybko schnie i dobrze schodzi.

świetne swatche (w doskonałej jakości, jak zwykle) by Gejba o tu: KLIK!

teraz mam na paznokciach 04 the dawn is broken i podoba mi się jego faktura (ale i tak pokrywam go topem) oraz nazwa. sam kolor jest unikatowy, ale nie jestem przekonana czy jest to kolor dla mnie.

jeszcze ps, że true love kojarzy mi się z utworem tym:



i ps.2. z tego co widzę i widzą inni (pozdrowienia dla Słomki;), wszystkie produkty są jeszcze dostępne gdzieś w Gdańsku, a do Gdyni Vampire's love jeszcze nie dotarło wcale. dobrze, że nie mieszkamy w Krakowie, bo wtedy limitek ze świecą szukać... chyba, że szukamy na allegro, gdzie "licytacja już od złotówki".
pozdrawiam i gratuluję pomysłu na interes życia.

17 komentarzy:

  1. Właśnie dzisiaj miałam na zajęciach TL i wpadł w oko kilku osobom ;)
    Co do allegro, pozostawię to bez komentarza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam chyba tyłek z ołowiu bo za nic mi sie nie chce go ruszyć do Natury ;) Ale koło weekendu sie ruszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Charmain, bo on jest taki wpadający w oko :)
    Ja "allegro" też miałam pozostawić bez komentarza, ale nie pozostawiłam. Chociaż w sumie co tutaj można powiedzieć? Nędza ludzka nie zna granic.
    Kat, bo zimno jest na zewnątrz ;D Z ołowiem to nie ma nic wspólnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się jeszcze nie zdarzyło fotografować własnych paznokci w tramwaju :D

    a kolorek ładny, całe szczęście, że mam kilka fuksjowych lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wierze na slowo, ze jest ladny - na zdjeciach niestety prawie nic nie widac:(

    OdpowiedzUsuń
  6. simply_a_woman, ja też mam kilka fuksjowych, ale jakoś mnie to nie powstrzymało :D ale nie wzięłam rozświetlacza :P

    Agata Ma Nosa, oczywiście, że nic nie widać, bo zdjęcia były robione telefonem komórkowym. Serdecznie zachęcam do odwiedzenia Parokeets

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakiery z tej kolekcji są świetne. Na razie nosiłam gold old buffy (oliwkowy), a teraz zaaplikowałam sobie into the dark (ten niebieski). Same ochy i achy, bo into the dark kryje po pierwszej warstwie!
    Dzięki za pozdrowienia. Możliwe, że w Gdyni już jest - od wtorku nie zaglądałam.

    Moje zdanie na temat "licytacji już od złotówki" znasz...

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne foty! bardzo podoba mi sie kolor! a pazurki pierwsza klasa!!!!:)))
    Nawet sie nie slinie bo wiem ze i tak poza moim zasiegiem....

    OdpowiedzUsuń
  9. @Słomka, możliwe, że już dziś. Z tego co słyszałam, dostawy są w czwartki? albo nie wiem kiedy..

    OdpowiedzUsuń
  10. Pam no to pieknie:) i bardzo dziekuje za pamiec:* a skoro jestesmy na etapie "mialam Ci nie mowic";) to powiem:D Mikolaj niebawem do Ciebie zawita, a co!
    Musze tylko skoordynowac godziny z PP;)

    OdpowiedzUsuń
  11. melduję wykonanie zadania ;) http://siiia.blogspot.com/2011/11/sia-lubi-zych-chopcow.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Nom, bywają w czwartki, ale wypakowują je czasem w piątki albo soboty. Byłam dziś znów na Przymorzu i nawet uzupełnili Vampire's Love. Ale Catrice ani widu, ani słychu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uzupełnili? To fajnie. Ja nie jestem aż tak bardzo powalona the dawn is broken, tzn tym szarym. Nie pasuje mi chyba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam dzisiaj w Naturze i wiecie co? Z tej serii został aż 1 lakier! Wrrr.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mysle, ze wszystko jest na dobrej drodze aby Mikolaj wyrobil sie w czasie:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...