poniedziałek, 14 listopada 2011

gazetka superfarmy: bubel ziai wtf?, więcej punktów, -15%

Dziewczyny,
przeglądam sobie właśnie gazetkę superfarmy i zauważyłam promocję na bubel od ziai.
Kocham Ziaję i uważam, że mają świetne produkty, ale ten im nie wyszedł.

zdjęcie pochodzi z ziaja.com


Producent zapowiada:

dwukierunkowe działanie przeciw poceniu - WTF?!
- skutecznie ogranicza wydzielanie potu, na pewno nie!
- działanie deodoryzujące, dupa.
Neutralizuje zapach potu i zapewnia długotrwałe uczucie świeżości.
- Łagodny dla skóry, noo może łagodny. Nie uczulił mnie. OK
- Bez konserwantów, być może, nie pamiętam składu.
- Bezalergenowa ilość kompozycji zapachowej, don't know.
- Nie zawiera parabenów, alkoholu i barwników, bardzo możliwe.
- Nie pozostawia śladów na ubraniu, no nie wiem.


Użyłam go raz, podczas stosowania w miarę regularnie blokera. Było średnio komfortowo a poza tym dezodorant nie daje przyjemnego zapachu - wręcz przeciwnie. Potem użyłam go drugi raz i po godzinie musiałam iść wziąć prysznic i użyć mojego sprawdzonego antyperspirantu. Nie polecam tego produktu, lepiej kupić Vichy z zieloną nakrętką :))


Co jeszcze? -15% na kilka serii, jeśli ktoś ma ochotę. Za drogi, moim zdaniem, roll on z Garniera. Lubię zieloną wersję, zresztą mam wszystkie 3 i spoko, ale na zielonego roll ona przeznaczyłabym maksymalnie 20 zł.

Poza tym, mój giveaway nadal trwa. Dzięki za nadesłane już klipy. Super :)
Nie pokazałam Wam jeszcze nagród, taka jestem szalona. Nie było mnie przez weekend w domu, dopiero dzisiaj ogarniam się po powrocie. Pewnie uda mi się zrobić zdjęcia dziś albo jutro i pokażę Wam co przyniesie Mikołaj :D

13 komentarzy:

  1. No popatrz, a ja go mam i jestem z niego bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę? no to super. ja nie pojmuję tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie uzywalam tego jeszcze, ale moja tesciowa jest zachwycona!:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Już myślałam, że piszesz o blokerze z Ziaji ;)
    Sensitive nie uźywałam. Mam bloker i jak dla mnie rewelacja, za to na mojej siostrze w ogóle nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  5. bloker uwielbiam, ale dezodorant jest totalnie nie dla mnie. ale dla osób z "normalną" potliwością może się sprawdzi?

    OdpowiedzUsuń
  6. bloker również uwielbiam, a koło dezodorantu się nie kręciłam, i teraz chyba nie będę :)
    bo skoro bloker u mnie działa super, to ja szukam tylko dezodorantu, który po prostu pachnie :)
    uwielbiam fioletowy z Nivea double effect - piękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja oczywiście kocham bloker, oby był zawsze!
    moja Mama po blokerze przerzuciła się na "sctiv", bloker był za mocny, ale w jej przypadku kilka użyc dało jakby trwały efekt, po prostu przestałą się pocić pod pachami na tyle, że activ w zupełności jej wystarcza. ja też go użyłam kilka razy i przede wszystkim spodobał mi się delikatny zapach.
    tak jak mallene na początku przeraziłam się, że piszesz o blokerze o.O

    o sensitivie nie mam zdania, ale za to chętnie zobaczyłabym nagrody :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A tak się dobrze zapowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie żarło i zdechło? ;)

    no u mnie efekt zapachowy dają wody toaletowe.

    bloker ratuje życie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie używałam. bloker się u mnie nie sprawdził, więc innych antyperspirantów Ziaji nie testowałam

    OdpowiedzUsuń
  11. nie testuj ;)) pójdź w sprawdzone rzeczy ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. A tego nie znam i ..jak widac nic nie stracilam;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...