czwartek, 10 listopada 2011

mizensa jill

Mam 2 wersje kolorystyczne, udało mi się sfotografować czarną.
Jest workowata, ale jednocześnie zamki nadają jej fajny charakter. Podoba mi się szeroka "rączka" i matowość. Ma przyjemne "okucia", tylko zamki czasami trochę przycinają podszewkę.
O, podszewka jest fajna i nie przyprawia mnie o gęsią skórkę (bo nie jest ortalionowa i nieprzyjemna)










Torebka nie jest już dostępna na etorebce, ale teraz akurat ma miejsce spora wyprzedaż i przy okazji wysyłka jest free :)
81619fa1 odejmuje 5% od Waszego rachunku. Oh yeah :)

10 komentarzy:

  1. Ładna :) Lubię takie torby. Mam trochę podobną z HM

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! Oko mi zbielało na jej widok ;D Szkoda, że jej już nie ma :( Byłaby świetnym "rockowym" akcentem w codziennym stroju ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny fason:-)
    Lubie takie wielkosci:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię takie wielkości i podoba mi się właśnie jej rockowość, a mam jeszcze wersję kawa z mlekiem i nie wiem jak się czuję z nią, jeszcze jej nie użyłam. W sumie przyda mi się w przyszłości tylko muszę jakieś kozaki fajne kupić :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, szkoda tylko że nie ma długiego paska żeby przez szyje ją dać, bo akurat taką chce z takiego wzoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, że ma długi pasek :) Tylko ja odpięłam i gdzieś wsadziłam do szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna jest - mam kawową choć już się trochę przyniszczyła ale i tak ją kocham bo mieści dużo a nie jest wielka

    OdpowiedzUsuń
  8. dokładnie tak - nie jest ogromna, a można do niej pakować i pakować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...