czwartek, 17 listopada 2011

nagród część kolejna: pierścionek.

Wiecie, że kocham zwierzęta.
Mam dla Was pierścionek z jaskółką. Jest śliczny.
Bardzo zjawiskowy :)
Właściwie nie wiem czy to jest jaskółka, ale nie jest gołębiem ani kaczką,
no to może to jaskółka ;D
Rozważania młodego ornitologa... ;P

Szczegóły i zasady giveawaya u góry w pasku ze stronami, albo kliknij o tu
Jeśli chodzi zaś o nadesłane zgłoszenia - są świetne. Dziękuję bardzo, że dzielicie się ze mną swoimi skarbami :) Super!

7 komentarzy:

  1. cudny jest! zawsze mi się podobały tego typu bajery, ale jakoś sama sobie nigdy nie kupiłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem cóż to za ptaszyna, ale wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też zawsze podziwiałam taką statement jewelery, ale nigdy sobie sama nie kupiłam nic stejtmentowego aż tak bardzo. muszę kiedyś nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a może to sroka? pasowałoby jak ulał ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentuje sie super!!!bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...