środa, 16 listopada 2011

środowy wieczór sposorują:

- średniowiecze i śmierć (piszę pracę zaliczeniową na ten temat)
- ochota na coś do jedzenia, ale sama nie wiem na co
- type o negative, ale Wam nie wkleję, bo się nie da. trzeba ruszyć palcem i kliknąć ;) z type o negative to jest w ogóle osobna historia, ale w skrócie: uwielbiam :)
- naprawianie "stron": pojawił się pasek pod tytułem a nad Wami - pasek z odnośnikami do stron. wczoraj tworzyłam dzielnie, ale potem coś mi się popsuło i wszystko w pizdu. myślę, że do niedzieli złożę wszystko do kupy i będę informować na bieżąco. na tą chwilę mogę poinformować, że działa giveawayowa zakładka.

a tak poza tym to znalazłam w końcu jeden z moich bezbarwnych produktów do paznokci - był za łóżkiem O_o i teraz mogę już zrobić zestawienie. jupi.

4 komentarze:

  1. uuu... średniowiecze było dla mnie najgorsze z historii, tylko krucjaty i inkwizycje były ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z historii wszystko było ciekawe! :D
    To akurat z literatury. Mam jeszcze do zrealizowania temat z geografii i biologii. Taka podróż back in time. Ekscytująco. Fajnie jest pisać o czymś, co nie jest trudne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam fanke ToN!!!Uwielbiam wokal Petera i wielka szkoda, ze musial odejsc....
    Nie sadzilam, ze tyle mamy wspolnego ze soba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...