sobota, 10 grudnia 2011

mam nowego dilera. avon haul.

Dzięki mojej nowej pięknej koleżance Słomce (pozdrawiam, buziaki) mam dostęp do Avonu. Kosmetyków katalogowych nie doświadczałam od lat. Seriously. Od lat. Teraz będę miała ku temu okazję częściej. Tym razem zamówiłam choinkę, zestaw do stóp i mleczko waniliowe. Choinka jest tak naprawdę płynem do kąpieli "zielone jabłuszko", zestaw do stóp pachnie gumą balonową (wbrew zapewnieniom producenta), no a mleczko waniliowe wygląda jak jogurt/kefir, jest lekkie i migdałowe.
Lubię zestawy produktów. Kupując 3 albo 4 produkty z jednej serii mamy szansę na trafienie przynajmniej z jednym produktem. Z nadzieją patrzę w przyszłość ;)


I choinka. Jest to nasza jedyna choinka. Światełka choinkowe są zawieszone nad łóżkiem od wielu miesięcy, kartka świąteczna (dostałam, dziękuję:*) stoi na honorowym miejscu, a cynamonowe ciastka dawno zostały już schrupane. Świątecznie, że hej ;)

choinka niestety nie jest wypełniona "po brzegi". powinni o tym pomyśleć, że przecież niektórzy potraktują ten produkt jako 2 w 1 - produkt do kąpieli i element dekoracyjno-świąteczny.

12 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że mleczko się sprawdzi, wygląda uroczo :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie o to w nim chodziło. Wygląda uroczo i ładnie pachnie. Raczej szybko się wchłonie i będziemy szczęśliwi ;P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też zamówiłam teraz ten zestaw do stópek pięknie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Stri, jeśli nie wysłałaś jeszcze do mnie paczki, to się powstrzymaj, odbiorę osobiście :D

    OdpowiedzUsuń
  5. łap taga :)

    http://simplyawoman86.blogspot.com/2011/12/tag-motyle-2011.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem tego mleczka, uwielbiam wanilię

    OdpowiedzUsuń
  7. HaloGosza, pachnie fajnie, ale moim zdaniem nie pachnie tak jak sobie to wyobrażałam. Myślałam, że to będzie korzenny zapach, a jest taki jakby strasznie słodki.. cynamonowo-pomarańczowy :) Ale spoko, jest przyjemny.

    zoila, ja też byłam bardzo ciekawa i bardzo się cieszę, że w końcu mogłam coś zamówić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. płyn szybko schodzi dobrze sie pieni tylko wtedy gdy nalejemy sporo, jestem konsultantka, fajnie ze znalazłąs swoja, tez tak pomagam innym:)
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem zestawu do stóp ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O, to o mnie jest :) Jestem piękna :)))
    Niech się dobrze zużywają!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny zestaw:)
    Lubie od czasu do czasu zakupy w Avonie, teraz pewnie sie to troche zmieni ale mam nadzieje, ze i tak bedzie ku temu okazja.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie wiem, gdzie Ci ten zestaw pachnie gumą balonową, ja czuje cynamon i pomarańczę :D i uwielbiam go! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...