sobota, 31 grudnia 2011

ostatni dzień roku.

Nie wiem jak u Was, ale u mnie zaświeciło słońce, dając nadzieję na rok 2012.
Rok miniony nie wyszedł tak, jak planowałam, ale przyniósł świetnych Ludzi i ciekawe sytuacje. Blog jest istotny, chociaż ostatnio z powodu rozjazdów nie dało się być na bieżąco. Zastanawiam się nad jakimś urządzeniem do blogowania. Może jakiś smartfon? Jak Wy blogujecie "on the go"?

Wczoraj było rozpustnie w Golden Rose, ale o tym innym razem.

Przygotowałam się już do tagu albo może nawet tagów o ulubieńcach. Na pewno podsumuję rok 2011, zresztą sama czuję taką potrzebę.

Tymczasem odstawiam komputer i idę zjeść śniadanie. Dzisiaj ważny dzień. Trzeba wszystko uporządkować i domknąć przed nadejściem nowego, lepszego.

Gdyby ktoś przeciął kabel od Internetu i byśmy się już nie spotkały dzisiaj,
życzę Wam, aby każdy dzień był wyjątkowy, żeby słońce zawsze ogrzewało, a limitkowy stand był nienaruszony, kiedy to akurat Wy wchodzicie do drogerii. Życzę Wam również, a może przede wszystkim, dużo miłości i zdrowia, bo te dwie rzeczy są najważniejsze i żadna limitka świata nie jest w stanie ich zastąpić.

Dziękuję, że jesteście.


10 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego również kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja życzę Ci dokładnie tego samego, co Ty życzysz nam, bo chyba lepszych życzeń i tak nie uda mi się wymyśleć :-) I jeszcze dodatkowo, wystrzelonego w kokos Sylwestra! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby ten 2012 w takim razie okazał się być jeszcze lepszy :) Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie ten rok był neutralny, choć zdarzyło się kilka świetnych rzeczy, m.in. poznałyśmy się w realu :) mam nadzieję na duże zmiany w swoim życiu w przyszłym roku, ale na wiele rzeczy nie mam wpływu :( mam również nadzieję na więcej tłumaczeń i że nagrają jeszcze wiele sezonów True Blood i The Vampire Diaries :P

    Stri, życzę Ci spełnienia wszystkich planów :* oraz dużo zdrowia i miłości, które, jak mówisz, są najważniejsze :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego, co najlepsze, Stri. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się cieszę, że ten rok się kończy. Było to dla mnie pasmo stresów, rozświetlone kilkoma fajnymi chwilami, np tymi naszymi bloggerskimi wypadami ;) Oby przyszły rok był lepszy :) A "on the go" nie bloguję. Wszystkiego najlepszego!!! Buziole!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za wszystkie życzenia. Oby wszystko było świetnie, konstruktywnie i fala prosperity nas zalała ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...