czwartek, 1 grudnia 2011

podsumowanie muzycznych propozycji: przeżycia audiowizualne i prezenty od Świętego Mikołaja..


Robyn - Cobrastyle





Muse - Uprising



OK Go - This Too Shall Pass





All Is Full Of Love Plaid Remix




Friendly Fires - 'Skeleton Boy'





MaRina - Electric Bass Clip





Missy Elliott - Lose Control





Arcade Fire - The Suburbs





Schweppes Burst slow motion balloons Ad




Aqualung - Good Times Gonna Come





Saosin - You're Not Alone





Beyoncé - Countdown





Coverdale/Page - Take Me For A Little While





Michael Jackson - Beat It





Eminem - Without Me





OK Go - Here It Goes Again





Sokol i Marysia Starosta - Reset





ABRADAB - Rapowe Ziarno / Szyderap





Coldplay - Yellow





Her Morning Elegance / Oren Lavie





Non Tiq - Quiet





MIKA - Happy Ending





M83 'Midnight City'





Blur - Coffee And TV






Embrace Life - always wear your seat belt






OneRepublic - All The Right Moves





Maroon 5 - Misery





Múm - I Can't Feel My Hand Any More





Sigur Ros - Glósóli





Air - Playground Love





Röyksopp - What Else Is There?





Coldplay - Paradise




Cześć Dziewczyny :)

Dostałam dużo dobrych muzycznych obrazów od dziesięciu z Was, co było niesamowitym przeżyciem.
Część propozycji jest mi znana, część w ogóle nie. Chciałabym podziękować każdej z Was, a szczególnie Let's Talk Beauty, która co prawda nie mogła wziąć udziału w "losowaniu", ale i tak zasypała mnie świetnymi klipami (które sprawiły mi dużo radości:). Dziękuję Ci bardzo i zapraszam zarówno Ciebie, jak i wszystkie inne Osoby, do następnego wydarzenia rozdaniowego, w którym nagrodą będzie... aaa, to jeszcze tajemnica ;P

Zapewne strona się tnie i wiesza, ale mimo to, zachęcam do obejrzenia filmów powyżej. Które znacie, których nie znacie? Jakie są Wasze odczucia i przemyślenia? Czy Wy też, tak jak ja i nie tylko ja, płaczecie na spocie o pasach bezpieczeństwa?

Kiedyś zrobiłabym mix tape, a teraz co najwyżej można uskutecznić listę na youtubie, albo w winampie.
Znak czasu.
Westchnęłam.

Zasady były proste, Wasze propozycje fantastyczne, więc postanowiłam z okazji Mikołaja, grudnia, nowego pokazu Victoria's Secret i lampek na choince - obdarować każdą z Was.
Wszystkie jesteście wspaniałe, cieszę się, że jesteście ze mną i pozostajemy w kontakcie. Oby tak dalej.


Niespodziankowe prezenty (albowiem Mikołaj nie ujawnił wszystkiego, tylko część) trafiają zatem do:
(kolejność nadsyłania zgłoszeń)


little_a
kosmetykomania
unappreciated
dzolls
sia
Katalina
vixen
kosodrzewina
Słomka

Słomka, która wysłała do mnie zgłoszenie 2 minuty przed północą i której nie mogę nie zadedykować tego utworu :)

Iron Maiden - 2 Minutes To Midnight




Wyślijcie mi swoje dane adresowe na maila :)

Buziaki dla Was wszystkich,
ahojka




15 komentarzy:

  1. @ wysłany :)
    o niektórych piosenkach zupełnie zapomniałam, tym postem mi o nich przypomniałaś i cieplej się zrobiło na duszy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Muse, Coldplay i Maroon 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. unappreciated, got it!

    simply_a_woman, oglądałam pokaz VS i tak sobie myślę, że ładna z nich para :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, Mikołajko :))) Ale wymyśliłaś fajnie! Dziękuję. Oglądałam pokaz VS - część z Maroon 5 i było kilka fajnych momentów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja obejrzę jeszcze nie raz, oglądam co roku. Bardzo ładne wydarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łaaaa :D :D :D :D
    Jakie ciekawe propozycje. Zaprawdę powiadam, byłaby z tego zacna playlista :D
    2 Minutes to Midnight powinno się stać moim życiowym hymnem.
    Kuźwa, two minutes do deadline... cała ja!

    Tak, nie wstydzę się powiedzieć po raz kolejny: płaczę na spocie o pasach bezpieczeństwa.

    Stri, dziękuję :* You made my day :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysl:) za rok na pewno sie podlacze bo bedzie juz spokojniej i normalnie:) tymczasem poogladam sobie a co:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słomka, czyż nie jest mottem każdego z nas? Ja 2 minutes to deadline wszystko w swoim życiu robię.

    Hex, oglądaj oglądaj. Ale w następnym wydarzeniu to już nie możesz nie wziąć udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Robyn ma kilka świetnych kawałków, a Muse jest jednym z moich ulubionych zespołów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. i ja się cieszę z Twojej radości :D

    OdpowiedzUsuń
  11. a tak mi się jeszcze przypomniało

    http://www.myspace.com/keane/videos/nothing-in-my-way/100015095

    to z kolei trochę straszne :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Hura :D
    właśnie słucham Robin :)
    a parę minut temu dowiedziałam się że dostałam mieszkanie za grosze :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  13. łojeja... pół dnia siedziałam i oglądałam te teledyski ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...