poniedziałek, 5 grudnia 2011

poniedziałek

To do list na dziś jest tak długa jak makaron do spaghetti, więc zabieram się za wszystko z nadzieją, że wieczorem będę mogła wszystko odhaczyć ;)
Przesyłki dla Was są już przygotowane, muszę się jeszcze tylko skoordynować z PP i niekończącą się kolejką do okienka, jedynego otwartego, mimo, że stanowiska są 4. Tak, owszem. Tak to właśnie wygląda ;)
Mikołaj na jutro do Was nie zdąży, ale dotrze. Obiecuję ;)

Przez weekend działy się rzeczy różne, m.in. dotarła Biochemia Urody (yay!) a wczoraj wieczorem obejrzeliśmy Czarny czwartek Janek Wiśniewski padł, a potem nie mogłam spać w nocy. W ogóle.
Kto nie widział, koniecznie powinien.

Piosenka na dziś?




7 komentarzy:

  1. a ja się wkręciłam w "the vampire diaries" i nie mogę przestać oglądać! hipnotyzują mnie oczy Damona :D (co za ciacho!)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kinga, a widzisz! Mowiłam że Ian jest the best ;) A co do listy rzeczy do zrobienia, na którym miejscu jest nasze spotkanie? ;) Nie mogę się doczekać by Was zobaczyć i oczywiście, by wypróbować moje zamówienie z BU :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a to jest prawda, że Ian i Nina są parą? (pytanie z ciekawości :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie chodzą plotki w necie, a jak jest naprawdę... nie mam bladego pojęcia. Ale jeśli to prawda, cóż, w takim razie z całego serca zazdroszczę Ninie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nina i ian są razem, sąąą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaaaaaacie, naprawdę? No to tylko pozazdrościć. Mam nadzieję, że to nie jest marketingowe posunięcie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bo bardzo ładnie wyglądają razem, zresztą nooo wiadomo. On - wampir, Ona - krucha i delikatna śmiertelniczka ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...