piątek, 2 grudnia 2011

november empties




1. Rival de Loop żel do mycia twarzy
- szczypie
- podrażnia
- tani
- dostępny w rosmannie
- wykorzystałam go do peelingów na ciało

Następców jest wielu, mam jeszcze kilka takich bubli.
Ostatnio zaczęłam używać do peelingów kawowych nawet masek do twarzy
Zrobię post na ten temat wkrótce. nic odkrywczego, ale może kogoś zmotywuje :)

2. Mały żel do twarzy z Superdruga
Jak wyżej.
Do peelingów - super ;)

3. Mgiełka Radical
KWC mojego Mężczyzny, następne opakowanie zamówiłam właśnie w ramach DDD, bo było taniej niż gdziekolwiek w drogeriach. Jak były promocje to nie kupowałam na zapas, a jak nie mam, to promocji też nie ma. Miejmy nadzieję, że przesyłka dotrze i będziemy znowu ją stosować.
Recenzja całej serii być może nastąpi, bo produkty są porządne. Pomagają i są wydajne.


4. Tonik aloesowy Ziaja
- tani
- wydajny
- dostępny
- delikatny
- nie podrażnia
- zapach mnie nie uszczęśliwia
- nie nawilża zbyt dobrze, więc chyba do niego nie wrócę

Chcę spróbować Hydrabio, ale przede mną jeszcze końcówka jednego takiego toniku, toniku nagietkowego, no i cały czas mam pod ręką jakiś hydrolat. O tym poniżej.

5. Maska oczyszczająca z Biedronki
Nie sprawdziła się do twarzy, ale zużyłam do peelingów :) Wszystko można zużyć do peelingów ;P

6. Peeling mango



- tani (5.99)
- nie wiem czy wydajny, bo używałam go od początku do końca. wystarczył na kilkanaście dni, ale z drugiej strony obszar peelingowania był obszerny, więc nie wiem.
- dostępny w biedronkach
- ściera bardzo dobrze, czyli po prostu działa

Następcą jest mój ukochany brazil nut, który dostałam od simply_a_woman. Buziaki :*


7. Zmywacz Nailty z Biedronki
- tani
- dobry
- wydajny
- dostępny w biedronkach
- nie robi krzywdy moim paznokciom ani skórkom

Na pewno kupię go ponownie, tymczasem mam zmywacz z Inglota i w planach zmywacz z Lidla, ale ciągle mam nadzieję, że "rzucą" serię aloesową i kupię sobie żel i w ogóle wszystko (Brawo, brawo.. bardzo ładnie. Takie bluźnierstwa w poście denkowym. "i w ogóle wszystko", co to ma znaczyć? I ciekawe za co sobie kupisz? phi...)

8. Szampon Ziaja
Plącze włosy i mnie wkurza. Never ever again

Szamponów mam wiele, na pewno się nie skończą w najbliższym czasie ^^

9. Peeling enzymatyczny Ziaja Sopot Spa
- tani
- wydajny
- wygładza (działa!)
- nie wkurza moich naczynek
- dostępny w wielu miejscach
- opakowanie sux, no halo. ziajo, apeluję o zmianę opakowania
- zużyłam 10 tubek, znudził mi się i jestem gotowa na coś nowego

Następcą był peeling enzymatyczny Ziaja Nuno, ale też mi się skończył w tym miesiącu.

10. Hydrolat Oczarowy z BU
będzie osobna recenzja for sure.

Jego następcą jest hydrolat aloesowy z bu.

11. Bourjois, błyszczyk
Wyrzucam, bo leży od wielu miesięcy przeterminowany.
Natknęłam się na niego w szufladce i powędrował do kosza.

12. Konturówka no name do ust
Wysusza strasznie usta, nie lubię jej. Do kosza.
Ktoś mi poleci dobrą konturówkę do ust? Muszę się rozejrzeć.

A ponadto

13. Płyn do kąpieli Avon
- dobrze się pieni
- nie wysusza skóry
- słabo dostępny, tylko katalogi avonu

następcą jest produkt firmy apart

14. Johnson and Johnson szampon
- używałam go do mycia pędzli, teraz wypróbuję coś innego
- sprawdzał się super, dobrze czyścił i nie "podrażniał" włosia

następcą jest każda butelka szamponu stojąca w łazience :)


15. Peeling enzymatyczny Ziaja Nuno
- tani
- łagodny
- taki sobie, o.

Następcą będzie peeling enzymatyczny z BU, jak już dotrze do mnie :)
Chciałabym znaleźć peeling, który nie denerwowałby moich naczynek.


16. Mydło Ziaja w kolorze pomarańczowym
- tanie
- wydajne
- dostępne
- robią się nudne, czuję, że minie dużo czasu zanim kupię jakieś mydło ziai

następcą jest yves rocher mandarynka, yves rocher kasztany świąteczne, końcówka emolium i jeszcze mam czerwone mydło z ziai.brawoooo, projekt denko leży i kwiczy.


17. Odżywka do włosów Boots
- kosztowała mnie 3 zł
- dobrze rozczesywało mi się po niej włosy
- brudziła strasznie wannę (nic dziwnego, bo była przeznaczona do włosów rudych)
- nie zrobiła z kolorem nic, jak można się było spodziewać

następcą ustaliłam Balsam Mrs. Potter's, ale mam jeszcze trochę różowej Isany. ale to jest OK, bo zmieniam produkty co kilka myć.



18. Płyn micelarny Avene
- baaaaardzo wydajny
- świetnie zmywa makijaż
- jest dostępny
- nie podrażnia
- nie uczula
- nie robi zamglenia
- jest delikatny
- ja kupiłam 400 ml za 29 zł, więc moim zdaniem jest tani

następcą są trzy herbaty yves rocher, ciekawe czy się sprawdzą.
jeśli nie, kupię biodermę. ale najpierw - mam próbkę vichy od Hex :*

19. Mleczko do demakijażu Celia

- tanie
- dobre
- świetne
- wydajne jak nie wiem co

Miałam je od KWIETNIA! A skończyłam kilka dni temu. Oczywiście nie używałam go codziennie, ale i tak jestem pod wrażeniem i tak sobie myślę, że chyba nie będę kupować niczego nowego - zostanę przy nim.
Kojarzy mi się z Idalią, dzięki której w ogóle sięgnęłam po ten produkt :) Pozdrawiam Kochana! :D
No bo nie wiem. Mogłabym kupić mleczko z YR, ale ono jest drogawe a poza tym mam jego miniaturkę "na wyjazdy".

20. Baza pod cienie z Art Deco
Produkt jest baaaaaaaardzo wydajny, nie uczula, pachnie intrygująco, jest w ładnym słoiczku (chociaż oczywiście wolałabym, żeby był w formie wyciskacza) i nie wysycha.
Wyrzucam ją po prostu dlatego, że mam ją już prawie 2 lata i wrażliwe oczy. Ciągle mi wyskakują jakieś krostki na linii wodnej, to jest strasznie wkurzające i mam do siebie pretensję.
Nie otworzyłam jeszcze nowego opakowania, tymczasem mam bazę z Essence, ale nie podoba mi się jej szarobury kolor. Tzn no dobra. Nie jest szarobury, ale jest chłodno-neutralny, a nie ciepły. Ja bym chciała coś neutralnego, bez drobinek, a może... Chyba dojrzałam do jakiejś "kolorowej" bazy pod cienie. Hmn.

18 komentarzy:

  1. ooo ale zuuuzyc,u mnie troszeczke mniej:)tez mam ten tonik z ziaji i wlasnie nie potrafie go wykonczyc... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. trochę zapasów pozużywałaś :)

    przyznam Ci się, że nawet nie posiadam konturówki do ust, jakoś nie czuję takiej potrzeby :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mm mgiełka z radicala i zmywacz biedronki - uwielbiam ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ilovemakeup, u mnie jakoś tak "wszystko" się pokończyło w tym miesiacu. tonik z ziai jest spoko jak się chcę odświeżyć, ale zdecydowanie wolę nagietkowy, a najlepiej hydrolat

    simply_a_woman, trochę tak - jestem bardzo zadowolona. ja nie używałam nigdy, ale czuję, że mogłabym do czerwonej szminki albo fuksji rozmaitych z mojej pomadkowej szufladki :D

    Po prostu Dżoana :))) a próbowałaś może innych mgiełek? zastanawiam się nad nawilżającą jakąś nie pamiętam z jakiej firmy

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uzywam teraz borowkowego peelingu z Bidronki, tez go lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ŁO!!! Dużo, dużo! Gratuluję zużyć :) A co do bubli, cóż, przynajmniej będziesz wypeelingowana na 10 następnych lat ;) Mgiełka z Radicala wpadła mi w oko. Teraz jak wypróbowałam szampon i mam do niego zaufanie, chętnie poszukam innych kosmetyków z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zmywacz z Biedronki bardzo lubię i często kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam sobie ten peeling z Biedronki i dzisiaj będzie pierwsze jego testowanie. Głównie zachęciła mnie jego cena :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dostalas moze mojego maila?:)Bo wiesz, dziekuje:****

    Z Biedronkowym peelingiem jestem na nie...mam Borowke i co to ma byc?;)
    Zaciekawilas mnie ta mgielka Radicalu, juz pare razy robilam podejscie i nie skusilam sie...Jakis czas temu czytalam dobre recenzje serii Jantar i nie wiem czy nie kupic lacznie do kompletu?:)

    Mleczko Celii ogolnie zbiera dobre recenzje, nawet niezle sa tez kremy z tej firmy.

    Zmywacz nailty musialam niestety odstawic, moze trafilam na jakas felerna partie, nie wiem ale po wczesniejszych zachwytach narobil za duzo szkod....

    U mnie ostatnio w uzyciu nie jest wiele rzeczy jezeli chodzi o pielegnacje wiec nawet specjalnie nie zauwazam jak cos znika;) wiec tymbardziej gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. kleopatre, zużyłam jedno opakowanie borówki. Teraz rozkoszuję się brazilian nut, obłędnie kremowy peeling :) Polecam

    Katalina, dziękuję dziękuję :) Mgiełka zaprawdę godna jest rozważenia.

    Taml, dziękuję bardzo! Jesteśmy wszyscy bardzo ze mnie dumni ;P

    Beauty Wizaz, ja odkąd go odkryłam używam przede wszystkim jego. U mnie się sprawdza.

    kosodrzewina, mam nadzieję, że Ci się spodoba. Jest tani i jest dobry, bo jest tani ;)

    unappreciated, alright! :) Tak trzymać ;)

    Hexxana, mnie kojarzyła się trochę z szewcem, ale o tym już pisałam ;P

    Ja koniecznie chcę wypróbować Jantar. Ale Radical spoko loko. Bardzo mi pomógł i polecam serdecznie :)

    Celia jest zaskoczeniem naprawdę dobry produkt za niewielką cenę. Cieszę się, że odkryłam ten produkt. Chyba do niego wrócę, bo jednak moja sucha/przesuszona naczynkowa cera potrzebuje czegoś delikatnie kremowego do zmywania makeupu

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam zadowolona z serum i szamponu radical, więc chyba skuszę się i na mgiełkę :) Na prawdę zużyłaś 10 tubek peelingu z Ziaji? :O Skoro jest tak dobry to i ja go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Malinowy Kuferek, Naprawdę, no ale przez wiele lat to było. On ma za zadanie wygładzać i wygładza, ale nie spodziewaj się oczyszczenia nie wiadomo jakiego, bo to nie o to w nim chodzi. Ale naprawdę 10 tubek, bez kitu ;)
    Mam ochotę na coś nowego, z wiadomych względów.

    zoila, dziękuję! jestem przeszczęśliwa, że nieco zużyłam. chciałabym kiedyś mieć więcej miejsca w łazince :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezle niezle :)
    Kupiła zmywacz z biedronki, mam nadzieje, ze nie wysuszy mi paznokci i skórek jak ten z Isany.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobre recenzje ;) Sama używam wiekszości z tych kosmetyków i zgadzam się z Twoją opinią ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...