niedziela, 1 stycznia 2012

zombie boy



bardzo duże krycie ;)

9 komentarzy:

  1. Widziałam. Ja muszę wyznać, ze jak dla mnie chłopak jest sexy z tatuażami. Bez niekoniecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sabbath, zgadzam się z Tobą. Z tatuażami - świetnie. Bez - zupełnie zwyczajnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym z chęcią wypożyczyła sobie tych dwóch panów, żeby mi robili maskę na twarzy, bo znów mnie wysypało. Fu.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja bym sobie potańczyła, bo fajna melodia do pląsania.

    OdpowiedzUsuń
  5. there is hope in this life
    there is fear in these eyes
    i believe we can fly
    trough the hole in the sky

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG!!!!!!! Niesamowity jest ten gość:) Jestem zupełną maniaczką tatuaży i kiedy go pierwszy raz zobaczyłam w tv padłam z zachwytuuuuuu!!! bez tatuazy tez nieżle wygląda:) początkowo pomyliłam go z moim niedawnym modelem:) Super super ale ja wole go jako Zombie Boya i Ricka Genesta:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny projekt i zombie boy w ogóle też jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...