wtorek, 28 czerwca 2011

haul z głębi lądu.




Rozwala mnie ten teledysk, z różnych powodów ;D

Cześć Dziewczyny.
Mam haul. Taki z miesiąca, odkąd utknęłam w głębi lądu....





Essence XXXL nudes, 01 pure beauty.
Kupiłam wczoraj za 7 zł. Pachnie ciasteczkami.




Szminka 01 Frosted. Genialna.
Szczególnie na zimę będzie świetna.



:)






Uzylam raz, musze sie nauczyc nie robic sobie plam.



Ciekawe czy to cos daje... Staram sie nosic czapke.
I kupilam oleje z helfow, ale o tym juz z Gdanska.




Zawsze marzylam o jakims zapachu Escady. No i mam.
Super. Pachnie oblednie. Jestem taka smakowita ;P



Widzicie ta radosc? ;)))))))



Tak tak tak



Genialny. Za 19 zl.. KWC. Na pewno nie rozstane sie juz z tego typu kosmetykami.
Jak bede miala nadmiar gotowki, wyprobuje inne/drozsze.
Ten jest swietny i ma psik psik (atomizer)



Uwielbiam.



Atomizer!



Woda w psik psiku za 10 zl. Ale przydaje sie..










Zostawia tlusta warstewke "nawilzajaca".
Nie trzeba po nim nakladac balsamu.
Ale ziarenka piachu (i owady i wszystko inne) sie przykleja do skory.
Nalezy rozwazyc.
Pachnie spoko. Jak ciasto czekoladowe z mlekiem kokosowym.




Peelinguje ok.






Myslalam, ze juz nigdy tego nie kupie. Jest spoko. Faktycznie utrwala brwi.


Na cały dzień.


Za 2.99 w pepco znalazłam balsam do ust hawaiian tropic waterproof 40 uva/uvb. jedyny zarzut. jest słodki jak cholera.


kupiłam wczoraj. bardzo kryjący i wali alkoholem, ale chyba się polubimy.. myślę, że do niego warto użyć pędzelka. palcami jest trudno zatuszować mały obszar. tzn przynajmniej moimi palcami mój mały obszar.


teraz mam dwa. pod oczy i do twarzy. oba w najjaśniejszych kolorach, chociaż mam wrażenie, że ten pod oczy jest w kolorze 01 a ten do twarzy jaśniejszy jest w kolorze 02, czyli.. mamy 2 produkty, każdy występuje w 2 wariantach - cera jasna i cera śniada. tylko, że w praktyce mamy 3 kolory. kolor nr 01, 02 i 03 (co widać na opakowaniu z tyłu już na samym roll-onie. Więc.. kolor jasny pod oczy jest jaśniejszy niż kolor jasny do twarzy. a kolor śniady do twarzy jest ciemniejszy niż kolor śniady pod oczy.
understood? bo zamotałam ;D



jest naprawdę bardzo kryjący, co mnie zaskoczyło.


tak. na pewno ktoś coś widzi w kamerze laptopa. mhm.


kredka czarna long lasting z essence. ma temperówkę, jest tania i dobra. używam.






PILARIX my love. o nim to bym mogła godzinami.




wersja do skóry suchej, ta najbardziej bogata/treściwa. jest ok, ale nie wiem czy bym zapłaciła aż tyle za pełnowymiarowy produkt.


KWC, kolor tego lata. jest cudowny. pachnie przez prawie 2 dni, jest najlepszy na świecie :)




rurka!


zawsze chciałam mieć takie love, tylko, że to ze sklepu jakiegoś tam, za 25 zł mi po 3 tygodniach zaczęło zmieniać kolor na jakiś taki bleee.
kiedyś sobie kupię z białego złota.
a co ;)


mam nadzieję, że się podobało.
tak na szybko, bo kilka spraw jeszcze dzisiaj jest do załatwienia, a czasu coraz mniej..

ahojka!
Posted by Picasa

kod zniżkowy do yves rocher do 30.06: -35% na 1 kosmetyk, - 10% na plaisirs nature, przesyłka gratis i inne..


Otrzymałam maila od YR, bardzo lekkiego i optymistycznego :)

Witaj! Tylko w tym tygodniu (do 30.06) proponujemy Ci rabat 10% na całą gamę Plaisirs Nature - skorzystaj zanim bedzie za późno! Ponadto: nowość dla Twojej twarzy - Ampułki błyskawicznie odmładzające oraz zestaw 3 kosmetyków w cenie 30 zł, a w prezencie Torba ekologiczna. A na deser: wybierz swój ulubiony kosmetyk ze sklepu internetowego z rabatem 35%. Pamiętaj tylko, że oferta nie dotyczy kosmetyków będących w promocji oraz oznaczonych Zielonym Punktem. Zapraszamy!


Przy zakupach wpisujemy kod PLYR23 i mamy -35% na najdroższy kosmetyk w koszyku, przesyłkę gratis i możliwość skorzystania z innych promocji (np produktów za 10 zł, - 10% na Plaisirs Nature).

Warunkiem skorzystania z promocji, jest zrobienie zakupów na 50 zł. Pamiętajmy jednak, że przesyłka jest gratis, więc z czystym sumieniem ładujemy do koszyka nasze skarby ;P 

Miłej zabawy w YR,
ahoj!

Ps. Zaczęły się wyprzedaże w Sephorze. Z mojego doświadczenia wynika, że dopiero pod koniec lipca można trafić na dobre okazje. Tzn chyba, że szukamy czegoś konkretnego i wtedy to już będzie wykupione. Jeśli natomiast nie mamy sprecyzowanych wymagań, zaczekajmy na naprawdę duże przeceny i wtedy wypróbujmy nowe produkty.. :)) Myślę, że warto skorzystać w promocji - 70% a nie -30% :)

poniedziałek, 27 czerwca 2011

she's not there

Czwarty sezon True Blood rozpoczęty. Będzie się działo :)
Już się nie mogę doczekać co dalej się wydarzy. Wszystkie TV shows mi się skończyły, bo jest przerwa wakacyjna. Największym ciosem był koniec Game of Thrones, a właściwie Khal Drogo, którego uwielbiałam :)
Generalnie, jako, że zbliża się sezon plażowy - pewnie przeczytam dużo książek... anyways, jeśli nie widziałyście True Blood, a lubicie ostre klimaty - zachęcam. Wątki są rozmaite, chociaż oczywiście najbardziej istotne to, co wydarzy się pomiędzy Erikiem a Sookie. Och... Westchnęłam ;)

środa, 22 czerwca 2011

damn it

macie tak czasem, że piszecie, piszecie, piszecie, dodajecie zdjęcia, piszecie, piszecie a potem coś się dzieje i cały post szlag trafił?
łączmy się w bólu.
w ogóle mam jakiś problem z dodawaniem zdjęć, mogę to robić tylko edytując kod html. wtf?

poniedziałek, 13 czerwca 2011

poniedziałek.

trochę napisałam pracy, trochę się pospotykałam z rodziną i przyjaciółmi, trochę poodwiedzałam okolicznych miejsc wypoczynkowych, trochę schudłam, trochę przytyłam, kupiłam kilka rzeczy, kilku rzeczy nie kupiłam, zrobiłam zamówienie na helfach, tęsknię za morzem, ale cieszę się obecnością mojego psa.
nie byłam w nastroju do niczego, mam nadzieję, że teraz już trochę radości mi wróciło, bo nie lubię być ponura i nieszczęśliwa.
magisterka nadal nie skończona (nie jest łatwo), dopadła mnie straszna alergia i nadal walczę, ale też nie jest łatwo ^^
jestem pewna, że u Was lepiej niż u mnie, dlatego życzę Wam, żeby tak pozostało i serdecznie zachęcam do używania produktów z filtrami przeciwsłonecznymi (na włosy, na usta, na twarz, na ciało) i do picia dużych ilości wody :))
tęsknię za Wami, chciałabym już się obronić i mieć z głowy i z poczuciem sukcesu powrócić na wyznaczony uprzednio tor życiowy. męczy mnie cała ta sytuacja i czuję, że męczy chyba wszystkich dookoła, dlatego trochę się zaszyłam tutaj w moim ukochanym 42-200, gdzie o 23 wszystko już jest zamknięte, nie ma żarcia na telefon i w ogóle jest cudownie ;) nie, ale naprawdę tutaj jest OK.
pomagają mi przetrwać: Mucha, David Guetta i basen (44 długości w 35 minut:))..
mam pomysły na przyszłość. chcę jechać na Ibizę i uczestniczyć w kilkudniowej imprezie, poczuć smak słonej wody z prysznica a w klubie krzyczeć "i'm on fire" i tańczyć w bikini. mhm, owszem.

a co u Was? :))

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...