wtorek, 10 stycznia 2012

co ciekawego jest w drogerii hebe?

dobry wieczór,

jutro będę przejazdem w warszawie. pomyślałam, że skoczę do drogerii jasmin i hebe, bo tych nigdy w życiu na oczy nie widziałam. 

i tak się zastanawiam... czy w hebe jest coś ciekawego? znając siebie, na pewno się zgubię i nie dotrę z powrotem na czas na wilanowską skąd odjeżdża autobus do muchy, a to by było bardzo smutne.
staram się trzymać blisko metra i złotych tarasów ^^ i nie oddalać się zbytnio od wyznaczonej trasy, bo czasu nie jest dużo, torba podróżna zawadza, a ja nie znam miasta ani trochę.
tzn trochę znam, ale nie na tyle, żeby wybrać dobre wyjście z podziemi czy przejść na drugą stronę ulicy w najbardziej optymalnym miejscu ;) wiecie jak to jest.

18 komentarzy:

  1. w moim mieście w hebe są szafy
    : bell, eveline, isa dora, essence, revlon, loreal, max factor, były jeszcze lakiery CHI, jakies tusze heleny rubinstein, hmm.. sporo jest pielęgnacji, której nie ma np. w rossmanie, naturze, no i spory wybór perfum, mam nadzieję, że pomogłam, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeżdżąc na uczelnie pokonuje właśnie trasę od dworca centralnego do służewca metrem. Gdzie "po drodze: jest drogeria hebe?

    OdpowiedzUsuń
  3. Sęk w tym, że ona nie jest po drodze ;) Dlatego obawiam się zboczyć z trasy i wyruszyć w nieznane. Chodzi mi o drogerię przy Alejach Jerozolimskich 11/19, zgodnie z informacjami na stronie internetowej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostaniesz tam Ecotoolsy-większy wybór niz w Rossmannie-mają zestawy do oczu i składane kabuki.Szafy Revlon, Essence(podwójna), Bell i do tego to co zwykle czyli Maybelline, Rimmel itp.Mają dobre ceny perfum, niektóre taniej niz w SP czy ross.No i fajna promocje za każde wydane 40zł dostajesz bon na 10zł ale jak jestes tylko jeden dzień to nie wiem czy skorzystasz bo bon da się wykorzystac od następnego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Materialistka, pomogłaś, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. mala9mi, będę wracać w przyszłym tygodniu tą samą trasą ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. mala9mi, nie nadwyrężając Twojej uprzejmości, czy może orientujesz się, tak mniej więcej, w jakiej cenie są te zestawy do oczu?

    OdpowiedzUsuń
  8. Zalezy czego szukasz w moim rodzinnym mieście jest hebe i ja np kupiłam sobie maskę do włosów kallosa. Są też kosmetyki apteczne jak np. avene. Ale promocje to różne mają.Nie zawsze jakieś spore.

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsze słyszę o tej drogerii; po komentarzach dziewczyn zapowiada się super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To by było takie bardziej turystyka kosmetyczna w Polsce, bardziej niż poszukiwanie czegoś konkretnego. Po prostu byłam ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestawy do oczu kosztują około 50zł.Nie pamiętam dokładnie ile ale gdzieś 48z groszami maks 51 więc na Iherbie na pewno taniej:)
    A jeśli zdecydujesz sie na zakupy to kupon jest ważny 10dni więc dasz rade go wykorzystać:)
    Wiesz reasumując nie wiem czy bardzo warto.Szczególnie jak musisz zboczyć z trasy i istnieje ryzyko spóźnienia/zgubienia się.
    Fajnie ale bez fajerwerków.Nie wiem czy nie lepiej się przejść do Jasminu w podziemiach centralnego-bliżej.Ewentualnie w Douglasie w złotych też mają Essence.
    Ale generalnie jak się jednak zdecydujesz to nie jest bardzo daleko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. a jak dojsc do tej drogerii jasmin, moze ktos szczegolowo opisac :)?

    OdpowiedzUsuń
  13. drogeria jasmin jest na dworcu centralnym na poziomie -1 przy wejściu na peron 3

    OdpowiedzUsuń
  14. nawet biorąc pod uwagę obecny kurs dolara to jest taniej w sieci. Dziękuję bardzo bardzo bardzo za wszystkie informacje. Jutro będę działać. Ja się zawsze stresuję na zapas, a potem nie jest źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hebe jest przystanek tramwajowy od metra centrum, a dwa od dworca. Nie byłam w niej jeszcze, ale trafić tam łatwo (tramwaj w kierunku Praga).

    OdpowiedzUsuń
  16. Tramwaj w kierunku Praga. Dobra, to mi pomaga ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. strī-linga Daj znać czy byłaś w tej drogerii hebe, w sobotę mam zjazd więc może się wybiorę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. deal. Jak się odważę, to pójdę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...