poniedziałek, 16 stycznia 2012

dużo płynów i sen

najlepsze lekarstwo. spakowałam się, pomiziałam Muchę, idę wziąć rozgrzewającą kąpiel (niby lepszy jest szybki prysznic podczas "choroby", ale chyba w tym wypadku relaksująca kąpiel jest jedynym słusznym rozwiązaniem)
dzisiaj poniedziałek. ciągle mi się wydaje, że jest wtorek i jakoś nie mogę się przestawić.

bardzo dziękuję za wszystkie życzenia powrotu do zdrowia. lepiej się poczułam, ale chciałabym się już poczuć po prostu dobrze, a nie lepiej ;)

niech już będzie 24h później. o tej porze powinnam już wysiąść z autobusu w Gdańsku i jechać do domu.
oby.

7 komentarzy:

  1. biiidna :( zdrowiej szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobra kąpiel nie jest zła :) słodkich snów :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Stri, bidulko, obyś dziś wstała całkiem zdrowa.
    Cieszę się, że do nas wracasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podróż z chorobą... Współczuję. Trzymaj się i dbaj o siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stri, mam nadzieję, że się już dobrze czujesz :* I że wybrałaś się w Często na zakupy, gdyż zostałaś otagowana :)

    http://simplyawoman86.blogspot.com/2012/01/tag-owczyni.html

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie jem mandarynkę ;) buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...