wtorek, 3 stycznia 2012

flormar 392



ciężko uchwycić go na paznokciach, ale niektórym się udało.
kosztował 8.9 zł i uważam, że jest to genialnie zainwestowane 9 zł, bo dostajemy uniwersalny topper, pięknie wygląda na czerwieni, na fiolecie, czerni i szarościach. na innych kolorach nie próbowałam, ale będę eksperymentować. drobinki są bardzo drobno zmielone, polecam zatrzymać się przy wyspie flormaru i obejrzeć go z bliska, jeśli poszukujecie efektu bling bling.

szybko schnie, całkiem dobrze się zmywa.
flormar jest coraz bardziej dostępny na terenie całego kraju.
w gdańsku wyspy są w galeriach przymorze i bałtyckiej, a częstochowa mam flormar w galerii jurajskiej. za 2 dni będą tam wydarzenia związane z promocją marki, trochę wizażu, trochę atrakcyjnych ofert.
ja mam już kilka róży, cień do powiek i ten lakier.
zastanawiam się nad pomadkami i większą ilością lakierów. podoba mi się prosty design opakowań i produkty. chciałam wypróbować ich wibrującą maskarę, ale akurat jej cena - powala. reszta produktów jest rozsądna cenowo. ale o różach i cieniu.. innym razem.

pozdrawiam i życzę Wam wspaniałego dnia.

ps. flormar galeria jurajska ma teraz promocję na 2 serie lakierów. za 3 lakiery zapłacimy 19.9 zł.




7 komentarzy:

  1. pokaż efekt na swoich paznokciach! sama chetnie bym go kupiła, jak znajde zrobie to na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny bling bling :)

    ja wczoraj w filmiku Digitalgirl wypatrzyłam kredkę żelową z Flormaru i poczułam się zainteresowana. A tak w ogóle, kiedy zobaczyłam wyspę w Galerii Bałtyckiej to było takie woow - podoba mi się to jak to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny :) u mnie w Łodzi nigdzie tej firmy nie spotkałam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym zobaczyć jak wygląda lakier na Twoich paznokciach. W buteleczce wygląda interesująco, jednakże u mnie w mieście nie spotkałam się z tą firmą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ciekawe czy znajdę ją gdzieś u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. unappreciated, masz rację. zaraz będą :D

    simply_a_woman, bling bling jak się patrzy :)

    MiLi, flormar sprzedaje jedna z youtubowiczek w swoim sklepie internetowym, ale ma tylko kilka produktów i jeszcze żadnych lakierów, no i z tego co widziałam wyższe ceny niż na wyspach. gdybyś miała na coś ochotę, daj mi znać. mogę Ci coś kupić i wysłać pocztą no problemo :)

    Anuullaa, to ma sens. a gdybyś uznała, że masz ochotę na coś z flormaru - chętnie pomogę w zakupach :) nie ma sprawy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...