wtorek, 31 stycznia 2012

flos lek żel na powieki i pod oczy ze świetlikiem i chabrem bławatkiem

wersja niebieska jest nowa w mojej kosmetyczce, ale żeli flos leku używam od lat i zawsze byłam zadowolona. ładujemy go do lodówki i rano aplikujemy radośnie, pozbywając się zapuchnięć starczych ;))
lepsza jest tubka niż słoiczek. mam też po prostu żel z arniki i tak sobie wklepuję go w różne miejsca..
robią co mają robić, szybko schną, nie rolują się, pod makijaż ok. kosztują kilka złotych, dostępne w aptekach.
która wersja jest Waszą ulubioną?


14 komentarzy:

  1. nie cierpię tych żeli... u mnie nie robią nic dobrego, a jeszcze przyprawiają o worki pod oczami -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo, a to ciekawe. może jesteś na coś uczulona? pierwszy raz się spotykam z negatywną opinią o żelach pod oczy. wow.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. rozważałam herbatę jako następcę bławatka ;)

      Usuń
  3. Najbardziej lubię ten dla osób pracujących przy kompie, zdaje się ze to niebieski. Nie byłam zadowolona jedynie z wersji z aloesem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ja mam właśnie ten w wersji dla komputerowców ;) aloes niet. ok, zapamiętałam ;)

      Usuń
  4. Miałam z herbatą, ale w słoiczku, tubek jeszcze wtedy chyba nie było.
    Przyzwoity, pewnie wrócę. Bławatek brzmi ok.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam kiedyś z herbatą albo świetlikiem... Taki łagodzący z słoiczku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w słoiczkach mnie denerwowało, że pod paznokieć i niehigieniczność.

      Usuń
  6. miałam chyba większość dostępnych wersji - używałam kiedy byłam młodsza; teraz potrzebuję już czegoś przeciwzmarszczkowego :(

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja aktualnie mam żel arnikowy, jest super. Fajnie, że teraz są w tubce, to wydaje się bardziej higieniczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żel arnikowy sam w sobie jest świetny na siniaki :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...