piątek, 6 stycznia 2012

golden rose haul. szybkie swatche



moje piękne, cudowne wspaniałe lakiery. kilka(naście?) lakierów wysłałam Siostrze, więc znalazło się miejsce dla tych cudowności. swatche w ubogim świetle, ale nie oszukujmy się. nawet gdyby światło było lepsze, to mój aparat i tak przekłamuje kolory. a może to ja nie umiem się nim posługiwać, niemniej jednak matte velvet wysycha szybciej niż magic color. matte velvet jest matowy, ale ma drobinki w sobie, więc nie jest to taki płaski mat mat. magic color są niesamowite. błyszczą się i mienią przepięknie. spójrzcie na swatche spooky nails koloru 327.







5 komentarzy:

  1. ładne ładne :) ja jednak przerzuciłam się z GR na lakiery essence :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja po wykupieniu wszystkich lakierów essence, które mnie interesowały, przerzuciłam się na golden rose ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. omg 314 jest super, ale mam juz tyle granatow ze powinnam nawet na niego nie patrzec :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...