wtorek, 31 stycznia 2012

nowości essence i catrice

cześć Dziewczyny,

obejrzałam dzisiaj na honeyandmilk.net zdjęcia z kilkoma nowościami essence z serii nail art i studio nails. nowe toppery wyglądają świetnie. dla fanek bling bling - idealne. do stałej kolekcji weszły flejki z LE re-mix your style.
swatche nail art special effect topper
08 night in vegas (czyli flejków),
09 copper'ize me,
10 glorious aquarius,
11 disco disco,
swatche tutaj.
i tutaj

znamy już odcienie nail colour3, są połączeniem dwóch kolorów, których można używać niezależnie lub nałożyć jeden na drugi. fajnie? fajnie. no to proszę bardzo.
zdjęcie wszystkich buteleczek tu i tu.
nail colour3
01 midnight date swatches, 02 shopping trip in soho swatches.
03 kiss on the top of the rock swatches, boys are back in town
ticket to the show swatches, a walk in the park

tak w ogóle, byłoby fantastycznie gdyby cosnova robiła imprezy reklamowe w Polsce. takie ze swatchami..
nowe róże!!
nowości colour&go
nowości catrice
essence nude glam swatches

jeszcze więcej swatchy nowości essence
i jeszcze więcej.
i tu
i tu
i tutaj też

fankom cosnovy polecam śledzenie niemieckich blogów. tam nowości pojawiają się pierwsze, Dziewczyny wrzucają dużo swatchy i można sobie przemyśleć czy naprawdę potrzebujemy 15 nowych lakierów czy może tylko 5? ;)

ja na pewno z wielkim zainteresowaniem obejrzę nowości jak już dojadą do Polski, ale chyba nie będę się na nie rzucać jak oszalała i wydawać kilkaset złotych.

spodobało się Wam coś bardzo bardzo? lakiery są urocze, ale raczej flejki niż cokolwiek innego. róże być może.. bazy rozświetlające są ciekawe. mam takie wrażenie, że essence ma ciekawszy asortyment od catrice, mimo, że powoli odchodzę od essence a spoglądam w stronę catrice.

15 komentarzy:

  1. Essence ma więcej w asortymencie, Catrice zaś jes bardziej "dorosła" i ma mniej, bardziej stonowane, ale za to lepszej jakości. Takie jest moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to na pewno. ale catrice mogłoby mieć więcej ciekawych dorosłych rzeczy ;)

      Usuń
  2. No zaraz się posikam. Dobrze, że mi pokazujesz takie rzeczy, bo przynajmniej zdążę sobie wmówić, że mi tego wszystkiego nie potrzeba. Chlip. Idę oszczędzać dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmm, widzę piękne zdjęcie. Wyglądasz zjawiskowo! Też tak chcę.

      Usuń
    2. tak tak. pokazywanie i oswajanie się bardzo pomaga wyeliminować element zaskoczenia.

      dziękuję bardzo, zrobimy Ci też :D

      Usuń
  3. Aquarius wygląda nieźle, ale wszystko okaże się przy bliższym poznaniu. Jakoś nic szczególnie mnie nie kusi. Ostatnio bardziej lubię Catrice, ma ciekawsze propozycje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ale w ogóle miło, że coś nowego rzucą na rynek ;) Nowości zawsze są ciekawe :)

      Usuń
  4. Night in Vegas!!! Tylko teraz się zastanawiam - na jednym zdjęciu wygląda pomarańczowo - bardzo podobny do Sensique - na innym niebieskawy. To jakie są w końcu te drobinki?
    Róże tez prezentują się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomarańczowe i zielone:
      http://www.parokeets.com/wp-content/uploads/2011/11/Essence_Re-Mix_Your_Style_Show_Me_The_Way_Waking_Up_In_Vegas_parokeets.jpg

      Usuń
  5. lakieeeryyy :D rzucać się na nie nie będę, ale jak mi jakiś przypadkiem wpadnie do koszyka, to się nie zdziwię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogą same wskoczyć, to się już zdarzało ;D

      Usuń
  6. Stri, cudne zdjęcie! <3

    podobają mi się lakiery nude glam, coś mam ostatnio ochotę na nudziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :D
      ja się odważyłam i kupiłam essiaka nude. to takie ekscytujące. nude jest dla mnie ekstremalnym posunięciem. ciekawie to wygląda..
      może już będą jak przyjedziesz :)

      Usuń
  7. Catrice moim zdaniem ma dużo lepszą jakośc. Np. z kolekcji NATventURista był taki róż w sztyfcie, miałam dwa i oba poszły do kosz - jeden pokruszył się zaraz po wykręceniu a drugi po prostu sie ułamał :( Lakiery Essence to moim zdaniem porażka choc kolory piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. się zgodzę. jakość porażka. catrice owszem, ma lepszą jakość.. ale jest też mniej ciekawe.. mimo wszystko.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...