piątek, 20 stycznia 2012

pielęgnacja vipera

Demakijaż to sprawa kluczowa, więc całkiem sensowną sprawą wydaje się być produkowanie przez firmy makijażowe, preparatów do demakijażu. Vipera jest jedną z takich firm. Seria "Organic Skin Products" ma dwie linie - zieloną i niebieską. W produktach wykorzystano różne fantastyczne składniki, o których poczytać można na stronie producenta.

Świetlik-żel miło mnie zaskoczył, więc zainwestowałam 20 zł i kupiłam 2 dwupaki. Tak, wszystkie 4 produkty kosztowały mnie 20 zł. Bardzo odpowiada mi ta cena, gdyby wszystkie polskie kosmetyki były tak tanie - byłoby świetnie.

Jestem bardzo ciekawa tych produktów, ale po pierwsze - używam Celii i micela z Yves Rocher, a po drugie ostatnio w ogóle nie maluję oczu, bo mam jakieś dzikie alergie, a teraz zrobił mi się jęczmień i szlag mnie trafia.

mleczko i hydrożel 10.5 zł, a ecożele - 9.5 zł

9 komentarzy:

  1. ciekawe jak będą się sprawować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosowałam żele. Niestety, w ogóle nie radziły sobie z demakijażem , więc oddałam je Mamie. Rzadko się maluje, więc Jej służą.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiedziałam, że Vipera ma pielęgnację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie widziałam ich nigdzie jeszcze.. będę szukać !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...