wtorek, 14 lutego 2012

byłam w lidlu i mam nową torebkę. haul.

dawno, dawno temu simply i olgita kopnęły mnie w tyłek tagiem łowczyni, czyli po prostu powiedziały "pokaż co kupiłaś". ja od tamtego czasu kupiłam mnóstwo rzeczy, ale w tej chwili pokażę Wam co nabyłam dzisiaj.
przydreptał kurier z etorebką! hurra - jutro zdjęcia vicky w świetle dziennym :)

a kuku! :)


torrrrrebka! fajna jest. podoba mi się w niej to, że jest nieduża i nie będę do niej ładować rzeczy jak szalona, bo się po prostu nie zmieszczą.
byłam w lidlu, bo dowiedziałam się zupełnie przez przypadek, że jest teraz tydzień bobasa i są moje ulubione waciki do demakijażu. właściwie powinnam powiedzieć waciory, bo są ogromne. byli w moich ulubieńcach marca zeszłego roku. później zniknęły i musiałam używać rossmannowskich, a teraz już nie muszę, bo mam zapas! tak, bo tak naprawdę to jestem chomikiem!
zdjęcie z marca. o. kosztują tyle samo, co wtedy - 6 zł.
o jak mi się przymknęło oko. ..ponieważ bardzo cieszy mnie olejek dla kobiet w ciąży, ten taki różowy z rossmanna - postanowiłam przyjrzeć się bliżej temu produktowi i też zrobiłam zapas, bo kurde - zobaczcie jaki on ma skład. a kosztował 6 zł za 200 ml! no kaman. seriously. ale seriously.

ponadto, zrobiłam sobie mgiełkę do włosów, ale o tym za kilka dni, bo potrzebuję dolać do niej jeszcze dwóch tajnych składników :)
super.

Dziewczyny, dużo miłości dla Was i Waszych bliskich - dzisiaj i codziennie. Buziaki!

25 komentarzy:

  1. ojej, ta oliwka rzeczywiście ma genialny skład. piękna torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezłe i te duże waciki i oliwka. Mam blisko Lidla więc moze sie wybiore;)

    OdpowiedzUsuń
  3. w lidlu najlepsze są żelki brzoskwiniowe <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żeli brzoskwiniowe? pierwsze słyszę, ale może to też dlatego, że ja jestem czekoladożercą.

      Usuń
    2. uwielbiam wszystkie żelki z Lidla:)

      Usuń
    3. Krowy i myszki!!!!!!!!! Aaaaaa!!!!!!!!!!

      Usuń
  4. http://gumyizelki.pl/uploads/thumbnews_sugarland_fruchtige_pfrisiche_1.png oto mój żelkowy ideał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe. ja uwielbiam ciuciu i miśki haribo

      Usuń
  5. ładna torebka chociaż ja wybrałabym czarną-ale ja na czarne torebki jestem zboczona więc wiesz;]
    a co do wacików to mieszkam 2 kroki od lidla i nie wiedziałam że takie cudo tam sprzedają:D jutro się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dawno nie byłam w lidlu i widzę, że muszę tam wpaść na małe co nieco:) zaintrygowałaś mnie tą oliwką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, dzisiaj byłam właśnie w nastroju do intrygowania :-) pozdrawiam!

      Usuń
  7. mam nadzieje, ze jutro uda mi sie wybrac do Lidla to kupie ta oliwke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że warto. Za 5.99 można :)

      Usuń
  8. Ja poproszę o lepsze zdjęcie torebki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę bardzo, jak tylko wzejdzie słońce to zrobię jej sesje. Chyba, że nie wzejdzie, bo zapowiadają śniegowe opady roku ;) to wtedy ją doświetlę lampą.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. lubimy! W lidlu zaczęłam robić zakupy dopiero w zeszłym roku, ale bardzo mi się podoba. Mogłoby być ładniej, ale wtedy pewnie byłoby drożej. Niech będzie tak jak jest i niech w końcu rzucą żel aloesowy

      Usuń
  10. Ta oliwka atakuje mnie dziś z każdej strony więc jutro nie mam wyjścia i musze ruszyć po nią pupe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę? Ja o niej nigdzie nie czytałam.. Nawet nie przejrzałam gazetki z lidla, bo nie roznosili. Zawsze sprawdzam, bo czekam na żel aloesowy

      Usuń
  11. Dobra. Jeśli ktoś mnie będzie jutro szukał, to wiadomo, gdzie będę...

    Ale Ci obadam tę torbę, obadam. Wygląda na 100 razy ładniejszą niż te z TKszmatsa.

    OdpowiedzUsuń
  12. tymi wacikami mnie zainteresowałaś. też nie lubię takich małych. muszę pojechać do lidla

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...