wtorek, 21 lutego 2012

color club foiled | cold metal


color club hot like lava + flormar 392, color club cold metal,  color club cold metal   

color club hot like lava + flormar 392,  color club hot like lava + flormar 392,color club cold metal,  color club cold metal 


color club cold metal   + flormar 392,  color club cold metal + flormar 392, color club cold metal 





flormar nabiera kolorów w sztucznym świetle. niedługo skończy się czas nocy polarnej i nadejdzie światło. powoli nadchodzi. i lakiery, które dobrze wyglądają wieczorem w świetle sztucznym - nie będą miały racji bytu aż tak bardzo.
dzięki seche vite, który jest w tej chwili w fazie testów, paznokcie trzymają fason przez wiele dni. na zdjęciach dzień któryś, ale nie pamiętam który ;)
myślę sobie, że color club to ciekawa sprawa. widziałam kilka kolekcji i wydają się całkiem miłe. ja w tk maxxie znalazłam jedynie foiled i te lakiery powoli odkrywam. a Wy jakie macie doświadczenia?

14 komentarzy:

  1. Wczorajsze doświadczenia bardzo pozytywne :D

    Idź po frugo, zanim wyjdzie.
    http://www.youtube.com/watch?v=YbY9xkJzHI0

    Hmm, frugo nie wychodzi. Frugo powraca.

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie. Tylko nie następny lakier do wishlisty. Ten granat jest taki, że go dopiszę. Pozdrowienia od mojego pustego portfela.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może umówimy się na play date, mój pusty portfel i Twój? pobawią się, mają tyle wspólnego.

      Usuń
  3. kuuurcze... ja uwielbiam niebieski kolor, wszystkie odciene no, a na paznokciach jakoś się go boję, nie wiedzieć czemu, tchórz ze mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przez ostatnie 3 tygodnie mam niebieski na paznokciach (bo mam niebieski kostium a chodzę na hydrofitness i tak sobie eksperymentuję z różnymi niebieskimi odcieniami) i jeszcze mi się nie znudził.
      spróbuj! bez obaw ^^

      Usuń
  4. Skubelabym Ci ten Cold metal:PPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz to zrobić zasadniczo :D

      Usuń
    2. A ja co mogę zrobić?

      Usuń
    3. pomóż mi, bo otarcie pomiędzy mi się zrobiło i nie mogę chodzić, w trzech miejscach w pachwinkach buuuu ;(
      idę spaćki, pogrążona w rozpaczy.

      Usuń
    4. Może się zdziwisz, ale wiem, co to znaczy i jest mi przykro. Posmaruj sobie albo przyłóż coś chłodnego. Buzinki :*

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...