środa, 1 lutego 2012

colors! nowości yves rocher online. lakiery, kredki, cienie, produkty do ust.
















i na koniec pani ubrana w czapce zachęca o zadbania o swoje ciało. ona już zadbała, dlatego ma na sobie tylko czapkę i skarpetki.


produkty, o których mowa to seria z wyciągiem z kamelii, z olejkiem z kamelii, z olejkiem malinowym i innymi bez-parabenowymi-substancjami... ciekawe. nie wszystkie jeszcze są dostępne, ale wyobrażam sobie, że za kilka dni to może się zmienić. część odcieni już była, ale pokusiłam się o małe podsumowanie. ładnie wyszło :)

8 nowych emalii, kolory lakierów:

elektryzujący fiolet

turkusowy

porzeczka

pastelowy róż

parma

czerwona pomarańcza

fuksja

śnieżna biel


ciekawe jak bardzo są kryjące. mój jedyny lakier z yves rocher kryje po czterech warstwach. phi.

kredki do oczu:

czarna

brązowa

granatowa

cienie do powiek połyskujące

białe złoto
połyskujący fiolet
turkusowy
płatki róży
brzoskwinia
iskrząca czerń

popielaty
stalowy błękit

balsamy do ust

subtelna róża
subtelna malwa
subtelna morela

błyszczyki do ust

transparentny
intensywna czerwień
subtelny róż
pralina
brzoskwinia
jeżyna

tusze do rzęs

czarny
brąz

cień do powiek w kredce

granatowy
złoty brąz
popielaty róż
elektryzujący fiolet

do wyboru w gratisach mamy pomadkę nawilżającą, mleczko perfumowane comme une evidence, prezent niespodzianka lub płyn po goleniu dla mężczyzn. gratis zawsze demakijaż oczu.


last but not least, nowy film reklamowy yves rocher

9 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi sie kolorystyka tych kosmetyków! ojoj niedobrze dla mojego portfela:D

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Jest tu kilka fajnych elementów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie przedwczoraj dostałam paczkę z kilkoma nowościami z Yves Rocher z oferty wysyłkowej. Pisałam o niektórych u siebie. Ale nie polecam lakierów tych nowych, kilka warst trzeba i wtedy schną długo. Kolory całkowicie inne niż w buteleczkach. Na zdjęciach wyglądają ładnie i dlatego się skusiłam ale żałowałam,oddałam w prezencie taka byłam na siebie zła. Nie były wcale tanie nawet w promocji a wyglądają te odcienie tandetnie na paznnkciach ( pomarańczowy, porzeczka i ten jasny z drobinami ) a poza tym pędzelek niewygodny jak to w mini lakierach. Te limitowanki nieudane, przynajmniej jak dla mnie. Inne nowości OK. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te turkusy i fiolety łamią mi serce. Beczę. Mam nadzieję, że są szajsowate (widzę w komentarzu powyżej, że lakiery tak, sesese). Już dziś Hexxana oczarowała mnie pokazanymi kredkami, a teraz Ty wodzisz mnie na pokuszenie? Ja nawet nie wiedziałam, że YR ma kolorówkę! Tak było pięknie!

    Gołą panią już gdzieś widziałam i pomyślałam sobie: czy oni te reklamy robią dla facetów. Żeby kupowali kosmetyki YR swoim kobietom? Nie podoba mi się, zniechęca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się makijaż tej Pani z reklamy, kiedy idzie na imprezę. Chcę taki. I na imprezę też chcę. Proszę, zabierz mnie na imprezę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio przy okazji zamówiłam sobie ten cień "płatki róży" bo kolor wyglądał naprawdę ciekawie. Zobaczymy jak przyjdzie paczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem czemu, ale kolorówka YR nigdy mnie specjalnie nie kręciła, choć nie miałam z nią do czynienia

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie szału jakoś nie robi, ale kredki jumbo wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak patrzę na modelkę z reklamówki zimowej pielęgnacji, że ona tak gołą pupą na śniegu... uch, mam dreszcze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...