środa, 29 lutego 2012

jeszcze nie jest marzec

postanowiłam, że jeszcze przez jakiś czas będzie luty.
coś mi znowu padło na zatoki i nie czuję się najlepiej,
ale jutro wyjeżdżamy i zastanawiam się czy w ogóle będę
w stanie podróżować. może trochę przesadzam, ale nie bardziej niż trochę.

anyways, podoba mi się violetta sparkle, którą właśnie mam na paznokciach.
podoba mi się glossy box, który dzisiaj do mnie trafił. dobra inwestycja.
jutro będzie szalony, szalony dzień, a ja jestem zupełnie nie w formie.

12 komentarzy:

  1. trzymam kciuki żebyś do rana poczuła się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też trzymam. chciałabym, żeby mi się odetkało i żebym mogła oddychać :-)

      Usuń
  2. Dasz rade! Trzeba być twardym a nie miętkim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że trzeba być twardym! będę.

      Usuń
  3. Trzymaj sie:***** Ciesze sie, ze pudelko dotarlo na CZAS i wywolalo ogromny usmiech radosci!!!!
    Jutro powinnam dac rade i pokazac sie, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę dużo zdrówka. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo. No nie wiem, zależy co obserwujecie. Byłam w kilku obserwatoriach i było świetnie. Powodzenia :)

      Usuń
    2. Ja sobie to skopiuję chyba.

      Usuń
    3. Cicho, a może w tych propozycjach jest jakiś podtekst seksualny?^

      Usuń
    4. Możliwe.. ja lubię obserwować Ryana Goslinga ostatnio. Szczególnie jak jest bez koszulki.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...