poniedziałek, 13 lutego 2012

miłosne igraszki rosyjskich caryc

lektura na nadchodzący tydzień. dowiedziałam się już, że carowie zamykali caryce w klasztorach albo nie uprawiali z nimi seksu. i niezaspokojona caryca nie mogła pójść do komnat męża, tylko musiała czekać aż on łaskawie przyjdzie i ją zaspokoi. masakra jakaś. nie odnalazłabym się w tamtej rzeczywistości, a Wy?
na paznokciach Słomkowy lakier z Avonu, który nazywa się Golden Wine. w rzeczywistości ma drobinki, których ofc nie widać.
wróciłam z hydro i jestem chlorem. idę się odmoczyć.
seche vite jest niesamowity, ale testuję dalej.
jutro haul. na pewno.

18 komentarzy:

  1. Po tytule zapowiada się ciekawie.
    Czekać aż facet raczy się mną zająć? Mhm... ogólnie nie dzięki, ale z moim chlopakiem to bym raczej długo czekać nie musiała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem bardzo ciekawa komu mój ojciec by mnie sprzedał, no bo tak to wyglądało w tamtych czasach ^^

      Usuń
    2. You don't wanna know...

      Usuń
  2. Zainteresowalas mnie tytulem:-) bardzo! a pazurki? o mrauuuu, pieknie sie prezentuja i boski kolor! chyba dam sie namowic ponownie na Avon. A co haul? zdradz szczegoly???:)))

    Tekst rozlozyl mnie i oplulam monitor....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kliknęłam etorebkę, złożyłam zamówienie w YR i jeszcze mam kilka rzeczy z zanadrzu ;)

      Usuń
  3. A już miałam pytać, co to za cudowny lakier XD

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie przeczytam tą książkę :)

    lakier bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Geez... nie zdecydowanie nie chciałabym sprawdzać się w tamtej rzeczywistości!

    OdpowiedzUsuń
  6. A doczytałaś juz fragment o kochankach i wszelkiej maści nałożnicach płci męskiej? :) Lektura może być fajna, polecam także 'Życie erotyczne w średniowieczu', Armand de la Croix.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie. "Życie erotyczne w średniowieczu" - przeczytam :)

      Usuń
  7. A co stalo na przeszkodzie, aby zaspokoily sie same ?! LOL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, może dowiem się tego z dalszych rozdziałów;)

      Usuń
    2. Koniecznie zdaj relacje jak sie dowiesz :D

      Usuń
  8. ooo zapowiada się ciekawie, chętnie przeczytam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest jeszcze kilka tytułów w tej serii

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...