środa, 15 lutego 2012

mizensa vicky

mizensa vicky to kolejna moja etorebka. bardzo nie lubię i właściwie nigdy nie kupuję torebek w sieciówkach. kosztują mnóstwo, a jakość mają beznadziejną, poza tym cały kraj w takich chodzi. albo pół - drugie pół ubiera się w primarku. nie mam nic przeciwko - gdyby ciuchy kręciły mnie tak, jak kosmetyki, z pewnością miałabym ich mnóstwo, ale ja w zasadzie ciągle noszę te same ciuchy. powodów jest kilka, ale o tym może kiedy indziej przy okazji haulu ciuchowego (na pewno podczas letnich wyprzedaży, czy wcześniej - zobaczymy ;)

anyways, dlaczego etorebka? bo mają dużo modeli, raczej klasycznych. dobry program lojalnościowy - można "skorzystać" z własnego kodu rabatowego i np za vicky "zwrócono" na moje konto rabatowe 3 zł.
mają też szybkiego kuriera. jeśli opłacimy zamówienie (konta w kilku bankach) do 16 - kurier przywiezie nam torebkę/torebki? już następnego dnia.
mnie zdarzyło się, że ktoś skorzystał z mojego kodu dwukrotnie, dorzucając kilka złotówek na następne zakupy, ale generalnie nie mam dużej ilości koleżanek, z którymi robię zamówienie, w związku z tym nie kupuję torebek aż tak często, ale chyba jednak regularnie - 13 lutego kliknęłam vicky, bo mój kod rabatowy uległby dzień później przeterminowaniu.

jeśli jeszcze nie macie własnego kodu, a chciałybyście sobie coś kliknąć - będzie mi bardzo przyjemnie obniżyć Wasz rachunek o 5% i przy okazji pozyskać środki na kolejny model :)
wystarczy kliknąć w poniższy obrazek i zacząć wrzucać do koszyka. kod rabatowy widnieje również w kolumnie po prawej stronie. enjoy i koniecznie pokażcie co wybrałyście! :)


odnośnie vicky - wymiary wg producenta (nie sprawdzałam, bo centymetr ukryłam tak, że nie mogę go znaleźć)
wysokość 25cm
głębokość 14cm
długość rączek 36cm + pasek 64-118cm

na pewno nie mieści się w niej A4,
ma nieodpinany pasek,
solidne szycia,
miękką fakturę.

kosztowała mnie 58 zł już z przesyłką, ale jej regularna cena to 59 zł + przesyłka 9 zł. jest też czarna wersja, która trochę mnie kusi..

reszta na zdjęciach, torebka bardzo udana. chyba najładniejsza ze wszystkich które mam, a na pewno najlepiej wykonana pod względem detali - jest ich dużo: przeszycia, zagięcia i nie wyglądają źle. wszystko jest OK
























ta torebka jest idealnej wielkości, nie mogę do niej napchać tyle, ile zwykle napycham i potem muszę dźwigać ;)

ps. rusza glossy box. mam nadzieję, że zostawicie jeden dla mnie i jutro będę mogła go kliknąć :)

18 komentarzy:

  1. śliczności :) wszystko mi się podoba, i model, i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie :) myślę, że jest to po prostu rzecz miła dla oka. jest niby na bogato, ale w gruncie rzeczy prosta. no i podoba mi się, że ma trochę kształtu i faktury, a nie jest taka kanciasta i niewygodna.

      Usuń
  2. GlossyBox nie jest limitowany więc spokojnie jutro kupisz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hurraaa! :D
      dzięki za info, będę spać spokojnie(j) ;)

      Usuń
  3. bardzo fajna :) idę popatrzeć co tam mają ciekawego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! idź, idź :) ja lubię oglądać i oglądać i oglądać...

      Usuń
  4. kusisz tą torebką, a jestem w trakcie torebkowego odwyku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie! to musi być straszne. ja mam niewiele torebek, chociaż w sumie to już chyba kilkanaście, ale generalnie mam poczucie, że niewiele.

      Usuń
    2. Niewiele? Kilkanaście? WTF?

      Usuń
    3. Torebka "eko" grafitowa/pomarańczowa z bingo to też torebka. Ale Vicky jest sophisticated, no to takich sophisticated to mam kilka..

      Usuń
    4. Aha. Bo ja mam inne pole semantyczne słowa "torebka".

      Usuń
    5. nie, no dobra. to jest torba. a torebka to co innego. no dobra. jak przytachasz bingo to Ci pokażę całą moją "kolekcję" (i utwardzę paznokcie sechem)

      Usuń
  5. Zwykla, prosta i pakowna:)))

    Masz ochote jutro na ploty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewka! koło południa? to sobie zaplanuję dzień. czekaj, napiszę Ci maila.

      Usuń
  6. miałam tą torebkę i faktycznie bardzo ładna i porządnie wykonana
    polecam Mizense

    OdpowiedzUsuń
  7. Rusza glossybox, który mnie nie rusza.

    OdpowiedzUsuń
  8. o, fajna! :) mam kilka torebek z mizensa. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...