sobota, 11 lutego 2012

morze


11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ja się bardzo przyzwyczaiłam i jak wyjeżdżam na kilka dni to czuję się dziwnie

      Usuń
  2. Mieszkasz w 'okolicach' morza, czy to taki weekendowy wypad? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do linii brzegowej mam 700 metrów, więc można powiedzieć, że w okolicach :) Zapraszam do Gdańska, tu jest super!

      Usuń
    2. Ja jestem ze szczecina :) Tez 'niby' na morzem ;P

      Usuń
    3. Byłam raz w Szczecinie, było świetnie :)

      Usuń
  3. Faktycznie, przecież ja mieszkam nad morzem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Morze moje kochane :) Popływałabym sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co Ty nie powiesz, Kat... W kałuży ze śledziami?

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...